• Anonym (okvinnlig)

Jävlar vad mycket silikonbröst och rumpor det blivit av kvinnor!!!

Längesen jag såg en vanlig kropp på en kvinna under 30. Vad säger ni killar om det?

Blir det inte väldigt svårt att nöja er med ordinära kvinnokroppar som inte gjort rumpimplantat eller sillisar? Eller är det numera en dealbreaker?

• Svar på tråden Jävlar vad mycket silikonbröst och rumpor det blivit av kvinnor!!!
  • Anonym (Öh...?)

Antar att du då pratar om gruppen kändisar/modeller/skådespelerskor? För annars behöver du ju inte mer än gå ut en vanlig dag och se att de flesta kvinnor inte har silkonbröst/rumpor/whatever.

• Anonym (okvinnlig)
    Anonym (Öh...?) skrev 2017-09-24 01:27:09 följande:

Antar att du då pratar om gruppen kändisar/modeller/skådespelerskor? För annars behöver du ju inte mer än gå ut en vanlig dag och se att de flesta kvinnor inte har silkonbröst/rumpor/whatever.

Nej jag kollade bara in i Helkroppstråden men ytterat vanliga tjejer med helt vanliga silikonbröst:) var och varannan bild. Sen ser jag dagligen unga tjejer som ser ut som seriefigurer var jag än befinner mig. Lite som de är ritade ur nån porrfantasi eller nån kåt mans fantasier;)
  • Anonym (Öh...?)
    Anonym (okvinnlig) skrev 2017-09-24 01:34:15 följande:

Nej jag kollade bara in i Helkroppstråden men ytterat vanliga tjejer med helt vanliga silikonbröst:) var och varannan bild. Sen ser jag dagligen unga tjejer som ser ut som seriefigurer var jag än befinner mig. Lite som de är ritade ur nån porrfantasi eller nån kåt mans fantasier;)

Du tror inte att det är lite skevt urval vilka som väljer att posta nakenbilder online? Rent spontant tänker jag att om man har komplex och därför opererat sig så jar man kanske ett annat bekräftelse behov och därmed postar bilder online. Alternativt att man har betalt jäkligt dyra pengar och genomgått en operation för att se ut som man vill och därför vill visa upp sig. Din uppfattning är nog lite skev, du ska nog inte basera det på vad du hittar online liksom.
  • Anonym (Nja)
    Anonym (okvinnlig) skrev 2017-09-24 01:34:15 följande:

Blev nyfiken så kollade igenom senaste 3 mån i tråden och hittar inte någon bild som jag bedömer är silikon. Fasta bröst och rumpor, visst, men inte silikon (och typ 75% av tjejbilderna från samma användare).
Svar på tråden Jävlar vad mycket silikonbröst och rumpor det blivit av kvinnor!!!