• Imra

Planerar barn - Unga föräldrar

23år och försöker bli gravid med första sen juni-17 så alltså försök 4 för vår del. :)

Beräknad äl 1 oktober och bim den 14 oktober. Får se hur det går för oss denna månaden eftersom sambon är bortrest tor-sön denna veckan. Men håller tummarna! :D

• Imra

Har använt mig av äl test denna månaden. Har enligt min app äl imorgon söndag men fick positivt test idag, tror jag. ;)
    Men min fråga är, när man får positivt äl test betyder det att man har äl idag eller betyder det att man har äl dom närmsta dagarna?

Lägger upp bild på mina äl test.

• Imra
    Nellis93 skrev 2017-10-01 08:43:26 följande:
    Fin stegring! vart har du köpt dina äl test ifrån? :)
    Dom är från testlagret, men beställer från apotea. :D smidigt och går fort!
  • Imra
    Nellis93 skrev 2017-10-01 09:47:47 följande:
    Gutt! Jag har användt mig av graviditetskollen men tycker mig aldrig få fullt utslag på dem... :( ska prova testlagret! :)
    Ja gör det! Jag tycker inte om testlagrets graviditetstest men äl testen är väldigt bra! :D
  • Imra

Hur går det för alla? Såg att några hade bim både innan och ungefär samtidigt som mig. :)

Jag blir såå otålig mellan äl och bim vill bara spola fram tiden så man kan börja testa! ;)

• Imra
    Fröken92 skrev 2017-10-04 11:32:54 följande:

Har BIM i helgen tror jag. Väntar otåligt! 

Spännande! Några känningar? :D
  • Imra
    Fröken92 skrev 2017-10-04 13:49:51 följande:
    Njea försöker inte känna efter. Mår rätt prima, lite molvärk ibland men kan ju lika vara inför mens så. Har inte å stora förhoppningar :P Inga ömma bröst eller så!
    Bättre att inte känna efter så mycket ju! Förra gången höll jag mig rätt länge, men denna gången fick jag en speciell känsla efter äl som jag aldrig haft. Håller tummarna för oss båda!
  • Imra
    Fröken92 skrev 2017-10-09 16:47:20 följande:

Hade BIM igår. Detta kom upp :)

Åh stort grattis, såå roligt! :D

Själv är man på bim -5 och kunde inte hålla mig från att testa idag. Hoppas att det kommer bli tydligare, så det inte är ett tråkigt spök. :)
  • Imra
    Fröken92 skrev 2017-10-09 19:01:52 följande:
    Är ju nått svagt där! Tog dessa idag, inga tvivel när man det det digitalt!
    Ja hoppas det blir tydligare under veckan. :)

Ja, när man tagit ett digitalt så känns det nog mer riktigt! :)
Svar på tråden Planerar barn - Unga föräldrar