Inlägg från: Anonym (Inte lika) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Inte lika)

Bdsm

Peter38 skrev 2017-09-26 18:31:42 följande:

Vill egentligen ha massor med tips och inspiration. Jag skulle vilja lyfta och så mer, men orkar tyvärr inte det..:/

Det finns ju gungor som kan hjälpa dig där, finns att köpa på de flesta butiker som säljer sexleksaker.

Jag tycker det är bra att du planerar för mig blir en osäker dominant en sämre dominant.

Själv föredrar jag mer det psykiska än det fysiska men jag tänder på att han vet vad han vill och tar det vare sig det är fysiskt eller psykiskt. Jag vill göra honom nöjd, då blir jag nöjd sen är jag inte alltid stormförtjust i allt som gör han nöjd men det kompenseras bara över hur mycket mer nöjd han blir av att jag "var duktig" ändå. Får inte riktigt uppfattningen att ni är lagda exakt så, därför vet inte om jag är till någon vidare hjälp med tips.
  • Anonym (Inte lika)
    Peter38 skrev 2017-09-26 19:06:09 följande:

Egentligen vill hon att jag ska leva ut mina fantasier helt, med vissa förbud, så som örfil i ansikte, ord som hora, slyna osv.

Berätta gärna egna scenarios som varit bra eller som ni drömmer om, då vi är överrens om att kunna testa i princip allt för att kolla våra gränser.

Jag själv gillar extra mycket när min ägare sliter sönder mina kläder (han ersätter dem alltid eller köper dem för det endamålet), när han tryckt mina använda trosor i ansiktet på mig eller i min mun. När han är ägande, säger att jag är hans, bara hans osv, spottar mig i ansiktet, hyssjar mig när jag gnyr av smärta. När han slår mig med handflatan i ansiktet. Allt beror lite på tillfälle också förstås.

Men det som jag gillar allra bäst är ju att han blir nöjd och visar det.

Jag skulle nog aldrig kunna komma med några krav eller någon lista som ovan skriver om för det skulle förstöra det för mig, då känner jag mig som den dominanta som bestämmer. Men jag kan förstå att det är osäkert som nybörjare eller med ny partner skulle kännas tryggare.

Alla är ju olika, fungerar olika och gillar olika. Bäst är att ni bara experimenterar tillsammans, finn vad som är rätt för just er.
Svar på tråden Bdsm