Bdsm
Heja dig, bra att du tänker ut scenarier du kan köra. :) Var bara observant på henne och jag antar ni har pratat om scenarier så att du har säkert koll på vad hon absolut inte gillar etc. :)
Det enda jag tänkte på som möjligtvis lät lite riskabelt var, som den andre kommentatorn sa, att med bakbundna händer och gagball, kan det vara svårt att ge signal om hon får svårt med luften.... Men kanske ska hon då sparka lite lätt på ditt ben? Kom ihåg att stå nära i så fall. :)
Jag är en kvinna som har lite såna här tankar också, gillar inte allt i detta scenario men hon har sina kinks och jag har mina. :) Jag vet att jag är ug och det enda jag reagerade på som skulle vara mer upphetsande är om mannen använder mig "till fullo", innan jag får komma. (Du nämnde nåt om att du skulle slicka henne, det skulle jag velat ha sist av allt, efter mannen kommit 1 - 2 ggr själv)... Om man som man orkar slicka efter egen orgasm, inte alla som orkar hehe.
Tror det kommer bli toppen. Jag som ändå är ug skulle gärna vilja ha dessa scenarier på en helg eller då jag haft en lätt dag på jobbet. Jag är extremt trött på vardagar och skulle inte hamna i stämning då. Men hon kanske är pigg som en lärka. :) Lycka till, låter som du har bra idéer