Inlägg från: Anonym (Heja) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Heja)

Bdsm

Heja dig, bra att du tänker ut scenarier du kan köra. :) Var bara observant på henne och jag antar ni har pratat om scenarier så att du har säkert koll på vad hon absolut inte gillar etc. :)

Det enda jag tänkte på som möjligtvis lät lite riskabelt var, som den andre kommentatorn sa, att med bakbundna händer och gagball, kan det vara svårt att ge signal om hon får svårt med luften.... Men kanske ska hon då sparka lite lätt på ditt ben? Kom ihåg att stå nära i så fall. :)

Jag är en kvinna som har lite såna här tankar också, gillar inte allt i detta scenario men hon har sina kinks och jag har mina. :) Jag vet att jag är ug och det enda jag reagerade på som skulle vara mer upphetsande är om mannen använder mig "till fullo", innan jag får komma. (Du nämnde nåt om att du skulle slicka henne, det skulle jag velat ha sist av allt, efter mannen kommit 1 - 2 ggr själv)... Om man som man orkar slicka efter egen orgasm, inte alla som orkar hehe.

Tror det kommer bli toppen. Jag som ändå är ug skulle gärna vilja ha dessa scenarier på en helg eller då jag haft en lätt dag på jobbet. Jag är extremt trött på vardagar och skulle inte hamna i stämning då. Men hon kanske är pigg som en lärka. :) Lycka till, låter som du har bra idéer

• Anonym (Heja)

Jag är en total nybörjare som inte ens börjat, så svårt att råda.. :) Som nybörjare tänker jag att det viktigaste är att gränserna tänjs på väldigt varsamt. Jag skulle kunna tycka det vore obehagligt om mannen gjorde andra saker än vad vi pratat om innan. Helst skulle jag vilja skriva en "lista" till honom om vad jag vill att han provar på mig. :P

Som nybörjare skulle jag tycka att en häftig grej vore att ibland sticka emellan med t.ex. en öm smekning över kinden, efter att han gjort nåt "hårt". Ingen aning om andra gillar det dock... Ta tag om nacken är hett, medan mannen trycker ens huvud mot underlivet. Deepthroat, yes! :P Att han kör lite töjning där nere, yes. :)

Får jag i min tur fråga; hur snabbt och på vilket sätt frågade/introducerade kvinnan dig till detta? Har en intressant kille på G och vill gärna veta "när" det är okej att fråga om det är nåt han gillar. Det är ett seriöst dejt-intresse och ej blivande KK (tror jag), så vill ej skrämma honom....!

• Anonym (Heja)
    Peter38 skrev 2017-09-26 19:37:57 följande:

Ett annat ros är att inte vara hård om han gör ngt du inte gillar, utan uppmuntra och berömma för att han vågar och det han är bra på. Jag tyckte många saker var/är svårt, då jag är så mesigt snäll vanligtvis. Visar du att du går igång på det så kommer han gå igång på det, låt det vara ok så länge som han inte spårar ur helt från vad ni bestämt.

Jag är väldigt snäll som person, så jag kommer inte vara sur. :) Utan man får ha en vänlig och lugn pratstund bara med vad man gillar och inte etc. Det skulle nog gå bra, just den delen.. Det jag är mer oroad över är att ta upp bdsm öht, utan att framstå som lite.. knepig, som vissa kanske tycker. Vi har inte ens träffats än, bara haft kontakt online några veckor. Bokat in dejt. Skulle ändå vilja veta om det finns något sätt att luska reda på om han kan tänka sig att vara en dominant man, hihi. Är jobbigt när man drömt om det länge men aldrig hittat nån sån partner... :( Om möjligt så skulle jag ju vilja veta så snart som möjligt... vill helst inte kära ner mig i min kanske 10e kille som bara gillar "vanilla"... :P

Har kanske sett ett par tecken på att han kan vara lite dominant, och har försökt ge ett par små "hintar" också, (subtilt) men vet inte om han spelar med för att bara charma brallorna av mig.... hehe.

Just det, kom på ett till tips, ridpiska skulle jag tycka vore väldigt häftigt, nästan mer häftigt än andra piskor... :) sen att testa "töja" med lite större föremål, typ zucchini eller squash, haha. (Gärna då man är bunden). Skulle gärna höra vilken duktig flicka man är då. :D
Svar på tråden Bdsm