• Kusin Krakel

"Varnat" dejt om min kroppsform..

Nej, jag tycker verkligen inte du ska skicka en varning. Skulle tycka det vore jättekonstigt att få en varning från min dejt på det sättet.

Sen är det väl en ganska typisk sak med nötdejting, man har inte hela bilden av varandra, vare sig utseendemässigt eller på andra plan. Det är väl därför ni ska träffas -för att ta reda på de där andra bitarna som ni ännu inte vet om varandra och se om ni vill fortsätta träffas?

Massa mäniskor går på dejter som bara blir en första, skulle det bli så i ert fall betyder det ju inte att det är något fel på dig.

Är det värre för dig om han jnte vill fortsätta träffa dig på grund av din storlek, eller om han inte gillar ditt hår, dina framtänder eller vad som ehlst? Eller om man inte tycker att du är lika charmig IRl som via mejl?

Skulle du se ned på honom om du upptäcker att han inte är din typ på ett eller annat plam?

Ett tips för framtiden om du är nojig för att folk ska reagera på din storlek. Ha en helkroppsbild i ditt album så att det syns hur du ser ut.

Svar på tråden "Varnat" dejt om min kroppsform..