"Varnat" dejt om min kroppsform..
Uppdatering:
Ok, han har nu svarat. I mitt sms hade jag skickat med en annan halvkroppsbild där man ser lite mer av att jag är rund, samt i den hade jag även sagt mer "hur det ligger till".
Han kommenterade bara bestämt och glatt att han inte finner bilden avskräckande, utan lockande, och att han ser fram emot att ses...
:D
Puuuh! Iofs, lite konstigt att han inte ens kommenterade det jag skrev om "att jag var mullig"...hehe. Men kanske han helt enkelt inte bryr sig? Hursomhelst känns det bättre för mig faktiskt, att ha "förvarnat". En del av er här kanske undrar varför... Men för mig skulle det kännas bättre att killen drar sig ur innan dejten, än efteråt. Dvs. det skulle känts väldigt onödigt för mig, att gå på en dejt med nån som tycker det är viktigt att tjejen är smal etc.
Så jag antar att jag har en dejt då... :)
Nu känner jag mig lite fånig i efterhand, så klart... Svårt att veta vad jag ska skriva till honom härnäst, när jag "fånat" mig så här. (Som jag själv känner lite nu att jag kanske gjort).... :P Tack för alla svar!!
Jag skulle bara låtsas som ingenting nu. Om du tar upp det igen kan du framstå som väldigt osäker och bekräftelsesökande.