Inlägg från: Anonym (Surra) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Surra)
    Anonym (Hmm) skrev 2017-09-27 16:13:42 följande:
    Men oj, snacka om att kunna lägga in egna betydelser mellan mina rader. Om du inte visste det så kan man faktiskt prata om sex, skämta om sex, visa att man är en mycket sexuell person och få gensvar på det utan att göra det vulgärt eller med könsord.

Du kanske inte har en aning om hur man för en sådan konversation, men ingen har någonsin sagt något i stil med "hö hö, tar du den i tvåan?" till mig. Vad är det för typer du haft kontakt med egentligen? 
    Kan du inte ge något exempel på hur en dylik konversation kan se ut? Det jag citerat här nedan ger inga som helst indikationer på att du skulle klara av att vara annat än vulgär. Men roligt om du överraskar förstås. 

"Själv vill jag ha en kille med klös i, som regelbundet sätter på mig som en karl ska. Hur attraktiv känner man sig som kvinna om mannen aldrig visar passion eller intresse för en som sexuell varelse? "
  • Anonym (Surra)
    Anonym (Hmm) skrev 2017-09-27 16:42:44 följande:
    Fast nu blandar du ihop äpplen och päron. Att jag säger att jag vill ha en man med klös i som ger mig en rejäl omgång i sängen har inget att göra med hur min konversation med en man ser ut när vi pratar på nätet i ett inledande skede.

Jag är förvånad över att så många verkar tro att prat om sex måste vara vulgärt, lever ni resten av era liv med lika stor avsaknad av nyanser...?

En konversation om ämnet kan till exempel se ut så här (påhittad):

- Vad gillar du annars att sysselsätta dig med i livet då?
    - Naturupplevelser, resor, träna, passion. Passion är viktigt tycker jag :)
    - Ja, mer passion åt folket! :)
    - Inget får mig att känna mig mer levande. 
    - Samma här. Ju mer passion man har desto yngre håller man sig, har jag hört! ;)
    - Jag har hört att det ska vara bra för tänderna ;)
    - Och frisyren ;)

Osv osv. Skämtsam ton, men det framgår tydligt att båda tycker det är viktigt med sex. Utan att det nämns könsord. 
    Ja, det där var ju verkligen skrattretande. 
  • Anonym (Surra)
    Anonym (Hmm) skrev 2017-09-27 17:22:30 följande:
    Men snälla Påven, nu blev jag besviken. Var det där allt missnöje du kunde uppbringa? :) 
    Ha ha ha! Dina anklagelser håller samma låga standard som dina "skämtsamma" sexuella anspelningar. gör (Men jag gillar PJ2 så det gör mig egentligen litet och ingenting att du fått saken om bakfoten).
  • Anonym (Surra)
    Vixen90 skrev 2017-09-28 10:02:06 följande:
    Du får självklart tycka som du gör, men när du hävdar att en "riktig karl" ska vara på ett specifikt sätt så är du ute och cyklar. Det är inte upp till dig att definiera andra män. Det är bara det jag opponerar mig mot. Du drar alla över en kam med ditt uttalande om hur män ska vara. Och alla är de facto inte likadana, men nog är de riktiga män ändå. Du kan absolut ha en åsikt om VILKEN TYP av män du personligen föredrar, men att hävda att en man ska göra ditten och datten (dvs sätta på sin kvinna) för att vara en riktig karl - ja, då är man fel ute.
    Jätte bra skrivet!
Svar på tråden "Varnat" dejt om min kroppsform..