• Anonym (Hmm)

"Varnat" dejt om min kroppsform..

Anonym (Osäker mullig) skrev 2017-09-27 12:09:38 följande:
    Ja jag kan inte vara säker förstås. Men jag har en liten tanke, utifrån hur han skrivit de senaste veckorna. Han har skrivit väääldigt lite om utseende, sex och såna saker. Han har fokuserat på allt annat, i princip. Så jag får ett intryck av att han kanske är en av få(?) män som faktiskt inte bryr sig så himla mycket om utseende, utan går mer på personlighet... Jag kan ha fel, förstås. :)

Nej, kan inte veta om han gillar "just min mullighet".. Tänkte mer att en hel del killar kanske inte gillar "någon mullighet alls" och då är det ju bra om jag vet om ifall han är en av dem, innan. Så att jag slipper utsätta mig för att gå på en dejt med en person med sådan preferens... Det är rätt så nervöst som mullig, att börja nätdejta. Så vill gärna ha åtminstone lite gynnsamma förutsättningar... :) Det var tanken bakom mitt sms.

Absolut, jag kommer inte säga ett enda pip mer om detta nu, till honom... Håller med dig där! Tack för ditt svar.
    Jag hade blivit konfunderad av en kille som inte nämner något om sex osv ALLS. Man brukar ju få in det i något litet skämt nån gång åtminstone.
    Det för mig ger signaler om att killen är asexuell eller har låg drift, eller att sex inte alls är viktigt för honom, och en sån hade jag aldrig stått ut med.
    Själv vill jag ha en kille med klös i, som regelbundet sätter på mig som en karl ska. Hur attraktiv känner man sig som kvinna om mannen aldrig visar passion eller intresse för en som sexuell varelse? 
  • Anonym (Hmm)
    Vixen90 skrev 2017-09-27 14:03:09 följande:
    För det första vet du inte något alls om varför killen inte nämner något i sexväg. Det kan finnas andra anledningar än de du listar. Sedan han har ju skrivit att han var lockad av TS kropp, så nog tyder det på att han är sexuellt intresserad. Han kanske bara inte är så vulgär, eller så vill han först träffas och se om de har kemi osv. Han kanske inte vill skrämma bort TS.

För det andra så vet du ju inget om TS drift. TS kanske inte önskar det du gör? Hon kanske tycker det är okej att han inte nämner sex.

Och det känns lite 1800-tal att uttala sig som du gör om hur "en karl" ska vara. Alla är olika och alla gillar olika. Det är ganska förminskande och elakt rent ut sagt att stämpla män som inte "regelbundet sätter på" sin kvinna som o-riktiga karlar. Och vad gör det uttalandet kvinnor som tar för sig till? Karlar? Eller vad?

Oavsett så tycker jag det är onödigt att dra några slutsatser om den enes eller andres sexualitet och sexuella preferenser innan man träffats och känt av stämningen.

Att han inte pratar sex behöver inte alls vara ett varningstecken. Men med din högst stereotypa syn på och föreställningar om kön förstår jag att du tror det...
    Bla bla bla zzz...läs ts svar på mitt inlägg så ser du att du gick i spinn helt i onödan. 
  • Anonym (Hmm)
    Anonym (Osäker mullig) skrev 2017-09-27 13:53:22 följande:
    Jag har också undrat lite över detta faktiskt! Och det skulle kunna vara som du säger, tanken slog mig efter ett litet tag av kontakt. Precis som du så tycker jag sex är viktigt. :) Så jag provade att ge en liten vink om det och han nappade direkt! :D Han skämtade tillbaka på ett väldigt busigt/sexigt sätt då, vilket gjorde mig lite lugnad om att han verkligen var sugen.

Blev också lite lugnad av att han aldrig nätdejtat, utan stor del av sitt liv levt ett familjeliv på landsbygden, med sin före detta. Så det verkar som om han inte är så van vid att driva den lite mer sex-inriktade "jargong" som många gör, inom nätdejting.

Men jag lär väl märka ganska snart hur det står till med det sexuella, dvs. om vi har nån kemi etc. :)
    Vad skönt att han hängde på, då är det bara att se fram emot en kul dejt nu då :)
  • Anonym (Hmm)
    Kurlie skrev 2017-09-27 13:55:27 följande:
    Kan inte låta bli att tycka du låter bitter när jag ser dina halvspydiga inlägg här och var på familjeliv.
    När du varit här ett tag kommer du förstå att Påven Johanna mår väldigt dåligt i sig själv och ibland måste kräka ur sig ironi och spydigheter för att få må lite bättre en sekund och få känna sig viktig. Det är hennes sätt att få bekräftelse för sin person. Personligen tycker jag synd om henne, hon verkar så olycklig. 
  • Anonym (Hmm)
    taquine skrev 2017-09-27 16:01:12 följande:
    Vilket trams! En man skulle vara asexuell för han inte känner behovet att skriva könsord eller dra till med "ska vi knulla"
    De män jag träffat visar intresse utan att låta som inavlade bönder.
    Tycker det verkar klass och stil på ts dejt ,som inte behöver dra till sexsnacket."hö hö, tar du den i tvåan , hö,hö"

Men oj, snacka om att kunna lägga in egna betydelser mellan mina rader. Om du inte visste det så kan man faktiskt prata om sex, skämta om sex, visa att man är en mycket sexuell person och få gensvar på det utan att göra det vulgärt eller med könsord.

Du kanske inte har en aning om hur man för en sådan konversation, men ingen har någonsin sagt något i stil med "hö hö, tar du den i tvåan?" till mig. Vad är det för typer du haft kontakt med egentligen? 
  • Anonym (Hmm)
    Anonym (Surra) skrev 2017-09-27 16:17:10 följande:
    Kan du inte ge något exempel på hur en dylik konversation kan se ut? Det jag citerat här nedan ger inga som helst indikationer på att du skulle klara av att vara annat än vulgär. Men roligt om du överraskar förstås. 

"Själv vill jag ha en kille med klös i, som regelbundet sätter på mig som en karl ska. Hur attraktiv känner man sig som kvinna om mannen aldrig visar passion eller intresse för en som sexuell varelse? "
    Fast nu blandar du ihop äpplen och päron. Att jag säger att jag vill ha en man med klös i som ger mig en rejäl omgång i sängen har inget att göra med hur min konversation med en man ser ut när vi pratar på nätet i ett inledande skede.

Jag är förvånad över att så många verkar tro att prat om sex måste vara vulgärt, lever ni resten av era liv med lika stor avsaknad av nyanser...?

En konversation om ämnet kan till exempel se ut så här (påhittad):

- Vad gillar du annars att sysselsätta dig med i livet då?
    - Naturupplevelser, resor, träna, passion. Passion är viktigt tycker jag :)
    - Ja, mer passion åt folket! :)
    - Inget får mig att känna mig mer levande. 
    - Samma här. Ju mer passion man har desto yngre håller man sig, har jag hört! ;)
    - Jag har hört att det ska vara bra för tänderna ;)
    - Och frisyren ;)

Osv osv. Skämtsam ton, men det framgår tydligt att båda tycker det är viktigt med sex. Utan att det nämns könsord. 
  • Anonym (Hmm)
    Anonym (Surra) skrev 2017-09-27 16:49:00 följande:
    Ja, det där var ju verkligen skrattretande. 
    Men snälla Påven, nu blev jag besviken. Var det där allt missnöje du kunde uppbringa? :) 
  • Anonym (Hmm)
    Anonym (Y) skrev 2017-09-27 19:58:41 följande:
    Är man men vet att de flesta kvinnor på dejtingsajter inte vill prata sex, i alla fall inte innan man träffats. De flesta män som börjar prata sex blir avskrivna direkt.

En kvinna hade skrivit ungefär i sin profil: "Tar gärna emot skamliga förslag... efter vi varit ute på dejt!".
    Jag är kvinna och vet att de flesta män inte klarar av att prata om sex utan att vara plumpa och vulgära, och de kommer in på ämnet alltför snabbt, så det kan ju bero på det också. Sedan är kanske inte de flesta kvinnor lika sexuella som jag heller. För mig är det viktigt att veta i förväg hur mannens inställning till sex är eftersom det är så viktigt för mig. 
    Vixen90 skrev 2017-09-27 21:38:02 följande:
    Jag ser att han nappade på hennes invit, ja. Bra att det går som TS önskar. Jag önskar henne som sagt allt gott.

Du har ju dock fortfarande en väldigt förlegad syn på kön och sexualitet. Och det var ju främst dina analyser utifrån din syn och dina preferenser som störde mig, så helt i onödan var det väl inte. Du har förhoppningsvis lärt dig att allt inte är stereotyper och att man föredrar/agerar olika. Din analys- och slutledningsförmåga kan alltså förbättras. Han var ju inte asexuell, av allt att döma. Utan bara försiktig och avvaktande tills TS tog initiativ.
    Fast nu gör du ju samma sak. Du säger att man föredrar olika, men man får tydligen inte tycka som jag utan att det ska stämplas som "förlegat". Då accepterar du alltså inte en avvikande åsikt utan använder dig av stereotypen att om man tycker som jag måste man ha en väldigt förlegad syn på kön och sexualitet. Har ts också kass analysförmåga då eftersom hon tänkte samma som mig? 
  • Anonym (Hmm)
    Anonym (Osäker mullig) skrev 2017-09-28 07:20:04 följande:
    Vet faktiskt inte i kilo då jag nästan aldrig väger mig. Jag tror inte att folk skulle se mig som extremt stor eller så... Har tränat mkt förr, så har nån slags "form" kvar i grunden, antar jag... Men ja, lite för mkt är det av allt, på mig. Främst stor byst, rumpa och rätt stor mage (som konstigt nog döljs rätt lätt i rätt tröja :P ).

Men jag har ju nu ändå försökt föra fram det om att jag inte på något sätt är smal, till den här killen, för att ge honom en chans att backa innan dejten. Han vägrade ju backa, så jag tolkar det som om han går mest på personlighet och att han verkar tycka om mitt ansikte... Får se hur det går.. :)
    Jag tror du kan slappna av, du har varit väldigt tydlig i din profil att du inte är modellsmal. Jag tror att han är väldigt medveten om att du är rund, och att han faktiskt föredrar tjejer med hull. Han tycker nog om dig precis som du är! 
  • Anonym (Hmm)
    Vixen90 skrev 2017-09-28 10:02:06 följande:
    Du får självklart tycka som du gör, men när du hävdar att en "riktig karl" ska vara på ett specifikt sätt så är du ute och cyklar. Det är inte upp till dig att definiera andra män. Det är bara det jag opponerar mig mot. Du drar alla över en kam med ditt uttalande om hur män ska vara. Och alla är de facto inte likadana, men nog är de riktiga män ändå. Du kan absolut ha en åsikt om VILKEN TYP av män du personligen föredrar, men att hävda att en man ska göra ditten och datten (dvs sätta på sin kvinna) för att vara en riktig karl - ja, då är man fel ute.
    Nej, jag får ju tydligen inte tycka vad jag vill utan att du ska bestämma hur jag ska uttrycka mig?

Jag vet precis hur en riktig man ska vara i mina ögon. Sen att du inte tycker samma är helt ok. Du får opponera dig hur mycket du vill, jag vet vad jag tycker och uttrycker det om jag vill. Alla personer av manligt kön är inte "riktiga män" enligt mig.

Släpp det nu, jag följer hellre ts och vad som händer med hennes dejt än att babbla om meningsskiljaktigheter. 
  • Anonym (Hmm)
    Anonym (Osäker mullig) skrev 2017-09-29 11:56:24 följande:
    Åh, tack! Ditt inlägg var precis vad jag behövde läsa nu, det kom som en gudagåva! :D

Jag tror också att man undviker de profiler där man ser att det är nåt som inte attraherar en...! För mig är det inte om det ytliga oftast, utan t.ex. om en person bor på andra sidan landet, eller andra såna grejer.

Dejten är idag, så det är därför jag håller på att freaka ur totalt, hehe. Men jag intalar mig hela tiden att det kommer gå bra, det är inte så stor grej, etc. Klickar vi inte så gör vi väl inte det och då återgår allt till det vanliga. Då kan jag ju ändå vara stolt att jag vågade börja krypa ur mitt "skal".. :)

Kommer kanske inte uppdatera under kvällen, eller ja man vet aldrig, om det blir fiasko kanske jag åker hem tidigt och skriver av mig här, hihi. Men om det går bra lär jag inte skriva förrän imorgon.

Det jag är mest nervös för nu, är att det har skapats en väldigt flirtig stämning mellan oss, efter de senaste veckornas dagliga meddelanden. Jag hoppas att det inte gör att det har skapats för höga förväntningar för båda två. Ja ja, snart får jag veta. :) Tack för stödet!
    Så spännande, hoppas allt går bra ikväll! :) Glöm inte uppdatera sen för oss nyfikna! 
  • Anonym (Hmm)
    Anonym (Osäker mullig) skrev 2017-09-30 21:18:07 följande:
    Hehe, tackar tackar! :) Både till dig och till andra snälla i tråden. Det värmer att folk engagerar sig.

Ingen aning ifall han hör av sig igen, killar kan ju ibland försvinna bort efter sex. :P Även om det blir så, så känner jag att varenda sekund var underbar. Inget att ångra här. :) Dock, om han hör av sig inom ett par dar eller så, så lär jag verkligen uppdatera, så att ni som engagerat er får lite info. Och även om det inte händer nåt mer i det avseendet, så vill jag ändå framföra ett positivt budskap: Att det går att känna sig fin, sexig och uppskattad, även som mullig! Ifall några andra (osäkra) mulliga följt tråden. Jag känner mig dessutom mer peppad än nånsin till att börja bli mer hälsosam och ta hand om min kropp på alla sätt och vis. Den är ju fantastisk. :)

Kramar till er alla!
    Roligt att du hade en lyckad dejt :) Tyvärr har jag sett detta scenariot bland vänner och de som redan varit osäkra över sin kropp har efter ett tag fått ännu sämre självförtroende när killen sen inte hör av sig. "Duger jag bara att ha sex med?" "Det är bara för att jag är tjock som han inte vill mer" låter det då.

Och så mår de ännu sämre. Var uppmärksam på dessa tankar så det inte händer dig. Jag hoppas killen hör av sig och at ni får en fortsättning eftersom du verkade falla för honom, men om han inte hör av sig så lägg inte skulden på dig själv. Tyvärr tappar många killar intresset om de får sex direkt, och det har inget med tjejens vikt att göra. Om du vill vara säker på att någon gillar dig för den du är och verkligen accepterar dig så vänta med sex tills du lärt känna honom. Sen kan ni sexa loss dygnet runt! Men som sagt, jag hoppas du får en fortsättning med denna killen. Och det är ju positivt att du vill bli hälsosammare också, lycka till :)
  • Anonym (Hmm)
    Anonym (Osäker mullig) skrev 2017-10-01 11:45:22 följande:

Uppdatering igen, ifall nån är intresserad.. ;)

Haha, ibland är livet så lustigt. Jag börjar nästan undra om han kanske t.o.m. läser den här tråden. *Gulp*. För precis när jag nyss postat mitt senaste inlägg...så damp det ner ett sms. Från honom. :)

Det var inte så mycket i smset, bara ett tack för en härlig dejt och någon slags puss-smiley... (Inget förslag på ny dejt, hmm..) Ändå kul att han hörde av sig. Får smsa tillbaka sen med nåt liknande och se om det blir nåt mer...

Varför vänta med att sms:a tillbaka till "sen"? Killar vill också känna sig eftertraktade :)
  • Anonym (Hmm)
    Anonym (Osäker mullig) skrev 2017-10-03 11:57:52 följande:
    Nej. Det var iofs inget uttryckligt att "svara på", i mitt sms. Han skrev ju nåt om hur trevligt det hade varit och jag skrev ungefär samma, i mitt svar...

Men sen inget mer sms från honom, under hela gårdagen.. Först tänkte jag att jag kanske kunde ta initiativ ikväll, att kanske kolla läget igen.. Men jag vet inte, magkänslan säger att jag ska strunta i det och att han borde ha tagit upp att ses igen, om han hade varit intresserad.. Trist, men sånt är ju livet.
    Var det värt det då, hur känner du nu? Att ha sex första kvällen och kanske därmed ha dödat chansen att träffa honom igen menar jag, om han nu var så underbar som du beskrev. 

Anledningen till att jag frågar är för att det finns ju en jargong bland killar om att större tjejer är väldigt lättfotade eftersom de är desperata efter bekräftelse, och som jag tidigare nämnt har jag erfarenhet av att just mulliga tjejer mår ännu sämre efter one-night-stands eftersom de redan har dålig självkänsla pga sin vikt.

Hoppas inte du bara ger sken av att inte bry dig om hans tystnad, vill inte att du ska må dåligt utan rannsaka dig själv till vad som får dig att må bäst i långa loppet. De flesta tjejer med så mycket osäkerhet i sig som du mår nämligen sämre av one night stands även om de inte vill erkänna det.

Ledsen att låta så negativ men ibland kan det hjälpa folk att få bättre självkännedom om man ifrågasätter dem, så de tänker lite djupare. Kram! 
  • Anonym (Hmm)
    Anonym (Osäker mullig) skrev 2017-10-04 08:14:24 följande:

Så. Nu är det gjort iaf. Ingen återvändo.

Skickade sms igår, frågade hur läget var och om han ville ses i helgen/ nästa vecka. Han svarade efter bara en dryg timme! :D Gott tecken, tänkte jag. Han svarade glatt, med nån blink-smiley, att han är bortrest i helgen men att nästa vecka går bra. (Jag kom på sen att vi hade pratat om att han skulle resa bort i helgen).

På någon klok persons inrådan här i tråden, så följde jag upp med att "presentera en konkret plan". Dvs skrev aktivitet, tid och dag. För att inte låta alltför mkt som en diktator, så la jag till att han gärna får höra av sig snart igen, ifall han har något annat förslag. (Det var nämligen jag som kom på den förra aktiviteten också). Det här andra smset jag skickade, väntade jag några timmar med, så att det skulle bli lite "andrum".. :p

Det kändes lite kluvet att vara så "på"... så att jag t.o.m. föreslog dag/aktivitet... två närstående till mig blev rätt så "förskräckta" över det agerandet. Hehe. Men, jag kände dock att det var lika bra att göra så här. För är det så att han egentligen inte vill ses... ja, då är det bättre att jag får veta det så snart som möjligt. Så det känns bra att ha ett konkret datum föreslaget... mkt bättre än att ha nåt svävande "vi hörs nästa vecka", hängande i luften.... Samtidigt är jag lite nervös och tänker att "Tänk om han bara sa ja för att vara snäll", och att han sen tänker krångla sig ur det.. Jaja, den som lever får se. Jag kände mig iaf modig! Kram på er. :)

Bra jobbat! Men du, lägg inte för stor vikt vid det här och gå och var nervös. Det är väl inget att bli förskräckt över att någon skickar ett sms och vill träffa någon man blivit intresserad av? Lite löjligt dramatisk reaktion kan jag tycka.

Jag tycker att folk är alldeles för stolta av sig nuförtiden och rädda att göra bort sig. Det är bara ett sms/förfrågan om att vilja ses, jag tycker inte man ska skämmas för att man är människa och blir intresserad av andra människor. Om de inte blir lika intresserade tillbaka så är det bara att gå vidare i livet. Man måste våga och chansa lite för att vinna.

Det värsta som kan hända är att han inte hör av sig och det är ju verkligen ingen stor grej. Du kan sträcka på dig och vara stolt över att du åtminstone försökte och visade vad du ville ha ut av livet, kan du tänka dig så många missade chanser det finns därute för att folk inte vågat höra av sig? 

Fundera nu bara igenom vad du verkligen vill ha ut av denna kontakt, så ni inte hamnar i någon slags kk-relation där du vill mer och han bara är ute efter sex (om nu inte det är vad du vill ha, men det låter inte så). Och rinner allt ut i sanden så hittar du snart någon ny! Gör det till din grej, att du väljer att ta för dig av så många chanser i livet som möjligt, att du är modig och inte tänker låta dig skämmas för vad du vill ha. 
  • Anonym (Hmm)
    Anonym (Osäker mullig) skrev 2017-10-07 13:38:59 följande:
    Tack för ditt svar! Jo det är ju en allmänt känd grej med många killar, att de lätt får kalla fötter, av en eller annan anledning. Tyckte dock att det var lite konstigt just i det här fallet, eftersom han var så tydlig med hur mkt han gillade mig. Men men. Får kanske aldrig veta vad de egentliga orsakerna var. Han kanske bara fått en otrolig smak på nätdejting... jag var den första han nätdejtade. :) Så han kanske ville se sig om mer.

Det som är lite knepigt nu är ju att han tror kanske att vi automatiskt ska ha vår dejt i början av kommande vecka... Eftersom han ju svarade kring det sedan och sa att han kunde. Men han lär väl bli varse att det inte blir nån dejt, då jag nu blivit tyst som en mus....

Jag har verkligen ingen lust att svara, efter hur "off" han blev under veckan. Om han mot förmodan har nåt viktigt att säga så får han väl höra av sig igen.

Så länge tänker jag gå vidare... :)

Uppdaterar ev. om det "händer" nåt mer. Som tur var så fick jag iaf en del självförtroende av att ha gått på en dejt, känns inte omöjligt längre, det där med att gå på en första dejt.. :)
    Jag tycker inte du ska höra av dig till honom igen, hade han varit intresserad hade han sms:at även om han brutit båda armarna ;) Han känner uppenbarligen inte så starkt längre, sen spelar det ingen roll vad anledningen är. 

Bättre lycka nästa gång, själv slutade jag ha sex första gångerna just för att undvika sådana här situationer. Min nuvarande sambo och jag dejtade en månad innan vi hade sex första gången, och då var vi så kära i varandra att det var ett otroligt fint ögonblick. Sånt slår alla fumliga one night stands i världen!
  • Anonym (Hmm)
    Anonym (mm) skrev 2017-10-07 14:46:51 följande:

Jag tycker absolut inte att det låter som om han bara ville ligga. Jag tror han vill att du ska ta lite initiativ. Jag tror, av det jag har läst, att han är uppriktigt intresserad av dig. Jag tror han är osäker på vad du vill! Visa vad du vill är mitt råd =)

Du är singel va? :)
  • Anonym (Hmm)
    Anonym (Osäker mullig) skrev 2017-10-11 00:56:38 följande:
    Konstigt nog har vi aldrig pratat i telefon... Det verkar hyfsat vanligt att all kontakt sköts via sms nuförtiden med nya dejter.. Klart jag skulle kunna ringa ändå. Jag har dock hemligt och dolt nummer, så han kanske skulle bli lite "överrumplad". Tvekar dock inför att ringa, eller smsa, då jag inte har nån aning om ifall det skulle vara välkommet.. Vill ogärna känna mig för "på" (igen)... :P

Funderar nån dag till.. sen får jag nog bestämma mig om jag ska slänga ut nån mer liten krok, eller bara släppa och tänka att det finns mer fisk i sjön.... :)
    Jag förstår att du vill kasta ut en krok till om du tänker på honom så mycket, men jag skulle nog inte gjort det. Jag tycker inte han visat sig intresserad helt enkelt, mer  segt artig och undvikande. Du kommer bara känna dig mer skamsen om du hör av dig IGEN när han inte en enda gång visat varmt intresse efter dejten. Bespara dig den känslan och skit i honom är mitt råd. 

När jag träffade min sambo hann vi inte mer än skiljas efter första dejten förrän han sms:ade ett gulligt meddelande, sedan textade vi tills det var dags att sova. Vi kände oss båda liksom upprymda och glada efter träffen och ville uttrycka det. Så fort vi vaknade dagen efter hördes vi och vi båda skickade sms så fort vi kunde smyga undan på jobbet. Inga tveksamheter eller funderingar eller dagar av tystnad. Allt bara föll på plats och vi var båda lika intresserade och visade det utan några spel. Nöj dig inte med mindre än känslan att du och killen gillar varandra lika mycket! 
  • Anonym (Hmm)
    Anonym (Osäker mullig) skrev 2017-10-14 12:37:35 följande:
    Angående "kanske ses vi igen, kanske inte", så menar jag bara att eftersom han ju inte var så "på" just där veckan efter dejten, så räknar jag inte helt och fullt med att det blir nåt av. Jag själv vill ju gärna men det får visa sig om han verkligen vill, eller hur det blir.

Ja spel är inte kul. Tyvärr har 100% av de killar jag chattat med senaste månaderna, ägnat sig åt spel i någon form. Vissa mer, andra lite mindre. Jag tror det är så ingrott i folk nuförtiden, så att det är svårt att ändra på. Jag försöker så gott jag kan att inte spela. Men lite måste man ju anpassa sig... Man skrämmer nog annars lätt bort folk om man är väldigt "på", innan man känner varann ordentligt.

Men absolut, jag svarade honom och skrev att det vore kul att ses. Så får vi se om han gör nåt av det hela eller om han backar igen. Jag känner iaf att jag varit ärlig nu. :)
    Kul om det blir en fortsättning, se bara till att han inte tror ni ska ses för sex igen :)
Svar på tråden "Varnat" dejt om min kroppsform..