• Anonym (Yes!)

"Varnat" dejt om min kroppsform..

Anonym (Osäker mullig) skrev 2017-09-30 12:56:29 följande:

Haha, tack så mycket. :D Vad gulligt att du engagerar dig! Skickar en kram till dig för det.

Uppdatering för alla intresserade, alt. "En historia om den perfekta första dejten". :) (Långt).

Jag var ju dönervös när jag kom till stället. Det var en slags konsert och det såldes drinkar etc. Han var nervös också i början, såg jag. Han var jättesnygg! :)

Vi pratade på, skämtade, lyssnade på den härliga musiken, drack drinkar. Otroligt härlig stämning och pirrigt mellan oss, vi satte oss närmare och närmare varann. Det var sån laddning mellan oss så att luften sprakade! :D

Sen kom den, första kyssen från honom. Helt gudomlig på att kyssas och rummet försvann när jag blundade och bara sveptes med... Jag kunde knappt tro att den här sexiga killen satt och kysstes med mig..det var som en dröm..

Han var otroligt glad och sa att det var en så himla fin dejt. Och han var så het på mig och verkade INTE alls bry sig det minsta om min mullighet. Om något, så verkade det tända honom, hihi. När jag gick ut i pausen och blev borta en stund, så skickade han ett sms till mig bara för att säga hur otroligt fin jag var. En annan gång när jag gick iväg, så frågade nån om min stol var ledig. Killen råkade då göra nån slags "freudiansk felsägning" och säga att "Nej, min flickvän sitter där". :D

Vi gick vidare till en nattklubb och hånglade ihjäl oss, som tonåringar! :D Jag började ana vartåt det lutade... :p Jag hade bestämt att INTE ha sex på första dejten... men det blev helt enkelt för svårt att stå emot... tror aldrig jag blivit så tänd på en man.. :P

Även om sexet blev lite "fummel-första-gången-sex", så gjorde det liksom inget, var bara så underbart härligt att känna varann hud mot hud. Han tyckte tydligen inget om min mullighet, för han bara mumlade hest om hur sexig jag var... hihi, vilken boost för självförtroendet. ;)

Vi fortsatte att skoja och mysa på morgonen och det kändes väldigt naturligt. Han såg mig med sminket på sniskan och sa att jag var så fin.. :p Det var jag ju inte men kanske i hans ögon.. (?)

Sen skildes vi åt med en puss och han sa "vi hörs sen". På morgonen hade vi skämtat om saker vi ska göra framöver.. Men jag har jju förstås ingen aning om vad som händer nu. Kanske jag sumpade det genom sex första dejten... Men isf var det ändå jävligt värt det! :D Och inte ens påven själv kunde ha stoppat mig efter den där kvällen, så att... Vi får se vad som händer, men efter detta så känner jag att jag kommit över en tröskel ang. komplexen om min mullighet, i alla fall! (Och fick världens mest sprakande kväll, på köpet!).

Tack för allt stöd, ni i tråden!

Ja!!! Vilken uppdatering! Helt rätt tänkt, ts!
  • Anonym (Yes!)
    Anonym (Osäker mullig) skrev 2017-10-07 17:09:13 följande:

Tackar för alla svar!

Ang. att han var en drömkille.. ja, utifrån hur fin han var mot mig de 3-4 veckorna innan vi sågs, samt även på dejten, så var han ju en slags drömkille.

Ang. hur det blev sen. Ja jag tror inte han hade tänkt ut allt så värst noggrant. Han har som sagt aldrig nätdejtat förr, bott på landet tidigare i livet och levt familjeliv. Så nån riktig "player" har jag svårt att se honom som. Men absolut att nånting gjorde att han fick kalla fötter. Sen om det var nån annan tjej eller vad som helst. Spelar ju mindre roll.

Enligt hans senaste sms imorse så verkar han ju tro att vi ska ses nu i början av veckan... han skrev också smset i lite ursäktande ton, samt med "Kram". Men ja, som sagt, då han var rätt kall/tyst under veckan, så tänker jag inte svara på det han skrev. Om han skriver nåt mer får jag se om jag svarar då.

Ang. den andre killen som hört av sig då och då, så vill han gärna ses snart. Så jag har sagt ja till en dejt om nån vecka. Tror det är bra att dejta lite olika, så man inte blir så insnöad på en person direkt. Blir kul att se hur det utvecklar sig... tack för allt stöd här. :)

Det är riktigt kul att följa ditt dejtingliv. Jag tycker verkligen inte att det är fel att ligga på första dejten. Man kan väl få ha en egoboost och lite kul ibland. Sen om killen visar sig ha problem med det så vadå? Det går fler tåg!

Njut av livet! ("Mammaråd": Glöm inte att skydda dig bara!)

Själv är det ju några år sedan jag dejtade... Har varit gift i snart 17 år och är 41 år gammal. Men ikväll ska jag dejta min man, har köpt vin och goa ostar.

Jag ser med spänning fram emot vidare uppdateringar med killen/killarna!
  • Anonym (Yes!)
    Anonym (Osäker mullig) skrev 2017-10-10 17:43:38 följande:

Jo han hörde av sig igår e.m. och frågade hur det blev, om vi skulle ses på kvällen. Jag svarade som det var, att jag hade tyvärr planerat in annat då jag inte hörde av honom på några dar, förut då när förslaget las fram. Så skrev jag att jag hoppas han mår bättre.

Så nej, ingen dejt...

*klappar händerna lite*

Han hörde alltså av sig ändå. Nog är han liiiiiite dragen till dig! Bollen är hos dig, vad känner du då?
Svar på tråden "Varnat" dejt om min kroppsform..