Inlägg från: Anonym (Heja heja) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Heja heja)

"Varnat" dejt om min kroppsform..

Hej tjejen!

Egentligen var det nog lite onödigt att ?varna? honom, men jag kan förstå om det känns bättre för dig att du har gjort det. Då kanske du kan slappna av lite och känna dig mer säker. Han har uttryckligen sagt att han inte brut sig, eller hur?

Jag tror att är man en person som är väldigt ytlig och vet med sig att man inte ?klarar av? vissa kroppsformer eller utseenden, då läser man ju det på infosidan och tar det till sig. Är man lite mer öppen för olika så kanske man struntar i att läsa det eller läser men lägger ingen vikt vid det. Jag tror faktiskt att om man har skrivit till varandra ett tag och börjar bli intresserad och det drar ihop sig till träff, då har man läst all info flera gånger och kollat bilderna för att försöka skapa sig en bild av personen. Så, jag tror inte du behöver vara orolig. Sen är det ju inte säkert att ni klickar ändå, men då ska du inte tro att det är pga din mullighet. Jag önskar dig stort lycka till och är nyfiken på en uppdatering. När är dejten?

• Anonym (Heja heja)

Wow!

Så. Jävla. Bra.

Uppdatera oss gärna vad som händer framöver, jag vet inte varför jag har blivit så engagerad, du känns typ som en tjejkompis, haha

• Anonym (Heja heja)

Jag följer också. Hejar på dig!

• Anonym (Heja heja)
    Anonym (Osäker mullig) skrev 2017-10-08 12:48:54 följande:

Att prata och att ses denna vecka, har jag absolut inte förväntat mig. Men att smsa och att få svar, rent konkret, om en sak jag bokar in för nästa vecka, det är inte för mkt begärt, även om man är förkyld.... Smsa tar ingen energi liksom, det är några knapptryck på en mobil.... ;)

Jag vet inte om du missat hur allting gick till, men det är alltså jag som tagit mod till mig och tagit båda initiativen, denna vecka. Dels först att fråga om att ses igen. Dels sedan att föreslå konkret dag. Han har endast varit sjuk de senaste dagarna (om han nu ens varit sjuk). Alltså under hela veckan har han inte tagit nåt som helst initiativ och knappt heller svarat på mina sms..... det talar sitt tydliga språk, anser jag.

På torsdagkvällen började jag känna mig riktigt jäkla dum och fånig, att jag ens hade kommit med mina initiativ, när han inte ens orkar svara. Det kändes så himla övertydligt att han fått kalla fötter liksom.... Jag diskuterade situationen i detalj med några vänner, och ingen av dem skulle ha orkat fortsätta driva på, eller vänta på svar. Alla sa att de faktiskt skulle ha ställt in, pga den svala responsen. Precis så kände jag också.

Ibland går det inte att förmedla en situation helt och hållet i text, så här. Men jag lovar att hela vibben jag fått under denna vecka, är att det endast varit jag som var intresserad... Därför gav jag upp till slut! Hade han bara gett minsta lilla signal om att han verkligen VILLE ses, så hade jag ju jublat! Men nej, det har varit såååå segt, kyligt, oengagerat etc. (Särskilt i jämförelse med innan).

Om han vill ändra den bilden, så har han all möjlighet att själv höra av sig igen, och anstränga sig. (Precis som jag gjort... ). Så länge så går jag vidare... :)

Precis så. Jag hade tänkt som du. Jag har dejtat en del i mina yngre dar och provat både det ena och det andra sättet i situationer liknande din, vågat vara på och berättat vad jag känt eller lite mer avvaktande som killen i fråga. Alltid med samma slutresultat (i den här situationen). Är han intresserad får han faktiskt visa det.

Ligg lågt, dejta den andra killen och njut av livet!!
  • Anonym (Heja heja)

Jag känner också lite som att du skulle vara min kompis! Det är sällan jag blir så engagerad i en tråd på något forum. Svarade han inte på hur han mådde nu då? Eller nej, du skrev att du hoppades han mår bättre? En ?regel? som jag och mina tjejkompisar hade på den tiden det begav sig var att om man är intresserad av killen och vill ha svar, alltid ställa en fråga i sms:et. Haha löjligt, jag vet. Och omvänt, om man fick ett sms utan fråga så var han nog inte superintresserad, resonerade vi.

Jag tycker iallafall att det var bra gjort av dig, han ska inte tro att du bara sitter och väntar på honom. Uppdatera om det händer något. När är dejten med del?n andra killen?

Vad ska jag göra den dagen den här tråden dör ut?!

• Anonym (Heja heja)

Haha uppdatera oss! Du borde verkligen bli kolumnist som Carrie. :)

• Anonym (Heja heja)

Hej TS!

Hur har det gått med dejtandet?

Svar på tråden "Varnat" dejt om min kroppsform..