Inlägg från: Anonym (Charlotte68) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Charlotte68)

"Varnat" dejt om min kroppsform..

Påven Johanna II skrev 2017-09-27 12:09:57 följande:
    Gillar han den här blandningen av svenska och svengelska du skriver? I så fall verkar han ganska tålig, tycker jag. 
    Ibland undrar jag verkligen varför du inte låter vissa saker stoppa innan du plitar ner dem på tangentbordet?
    Känns som en riktigt onödig kommentar i sammanhanget ? till en TS som visserligen kör med några engelska citat/ord men i övrigt formulerar sig helt okey.
  • Anonym (Charlotte68)
    Anonym (Charlotte68) skrev 2017-09-27 14:18:35 följande:
    Ibland undrar jag verkligen varför du inte låter vissa saker stoppa innan du plitar ner dem på tangentbordet?
    Känns som en riktigt onödig kommentar i sammanhanget ? till en TS som visserligen kör med några engelska citat/ord men i övrigt formulerar sig helt okey.
    På tal om att formulera sig ok ... Väldigt irriterande att det alltid blir ett frågetecken av ett korrekt (tanke)streck på denna sida.
  • Anonym (Charlotte68)

Håller helt med. Man ska så klart inte kräla och »snälla snälla bara lite«... ;) men jag tycker verkligen man som vuxen kan vara tydlig om man är intresserad.

Får man då ett tydligt nej så får man släppa och gå vidare. Men då har man gett det en chans genom egen ärlighet.

Svar på tråden "Varnat" dejt om min kroppsform..