• Anonym (Lisa)

"Varnat" dejt om min kroppsform..

Jag har nu läst och jag hoppas verkligen att han hör av sig till dig och att han inte är en sån där man som låtsas vara kär en tid för att sedan gå till nästa när han är "färdig med sitt". 

Jag vet personer som har haft intensiv meddelandekontakt igång med flera personer samtidigt, sedan fått vad de vill ha från personen, och sen gått vidare till nästa och fyllt på med "nån ny" person att ha intensiv telefonkontakt med. Dessa lösaktiga mäns mål verkar många gånger ha varit kvinnor med bristande självkänsla.

Men om det nu bara var sex som han var ute efter så tror jag verkligen att det kan ha varit bra att ni hade det första kvällen, för om ni inte hade haft det så hade han i så fall SÄKERLIGEN fortsätt uppvakta dig, kanske ännu mer, och då hade ännu mer känslor tänts hos dig. Och då kunde det ha blivit jättejobbigt.

Men jag måste säga att jag tycker att det här beteendet hos karlar är förj*vligt och jag hoppas verkligen att han hör av sig igen och att han är en seriös människa som inte håller på och nätfiskar.

Svar på tråden "Varnat" dejt om min kroppsform..