• v i r r a

"Varnat" dejt om min kroppsform..

Anonym (Osäker mullig) skrev 2017-09-29 14:20:26 följande:

Åh vad gulliga ni alla är! Det har faktiskt hjälpt enormt mkt att höra en massa stöd härifrån! Jag började för en stund sen få en mer positiv känsla, "från förr", (den tid när jag gick på en del dejter och hade lite bättre självförtroende). Började känna att "det här fixar jag, det blir kul". Sedan så gick jag in här på forumet och såg flera stöttande kommentarer och så ökades min positiva känsla ännu mer! Så tack! :D

Nu ska jag göra min "före-dejt-ritual", som jag gjorde förr, hihi. Då blir jag alltid på topp. Jag sätter på peppande, rolig, lite småsexig musik. Så sminkar jag mig fint, lite lagom men ändå så där så jag känner mig som finast. Sätter på mig trevliga kläder och min favoritparfym. Sjunger med i musiken så högt jag vill. :) Under allt detta så tar jag ett glas champagne. Bara ett så klart. Med massor av vatten till, så att jag inte blir påverkad självklart. ;) (Japp, just champagne, som man nästan aldrig dricker. Så man känner sig lite lyxig). Gillar att ta god tid på mig, och slappna av, så allt det här kan ta drygt ett par timmar.. :D Kommer ihåg nu att jag faktiskt gillar den här biten..

Så klart jag inte har min "ritual" inför alla dejter, men just bara inför den där första nervösa dejten, med just en som man känner sig alldeles för intresserad av... hihi. Kramar till er från glada mulliga tjejen! :)

Har följt tråden och vill säga LYCKA TILL!

Sen vill jag tipsa om en sluten grupp på Facebook som heter "gränslös, skamlös, hejdlös". Där hittar du MASSOR av pepp.

Släpp lös nu och ha det hejdlöst, skamlöst kul
  • v i r r a
    Anonym (Osäker mullig) skrev 2017-10-04 09:15:42 följande:

Tack! :) Ja, ang. mina två närstående som blev "förskräckta", så var det inte just pga själva saken att jag smsade. Utan det var just mitt sms "nr 2" därefter, som de blev förskräckta över. Dvs det sms där jag föreslog dag + aktivitet, lite mer konkret... Det passar väl inte i deras bild av hur vi kvinnor ska vara, lite mer passiva etc. Men det struntar jag i... :)

Jag vill ju som sagt inte ha något som "svävar i luften". På det här sättet så har jag garderat mig lite om att jag kommer få veta väldigt snart, ifall han tänker ställa in... Vilket är perfekt för mig! Då dejt nr. 2 är föreslagen till början av nästa vecka, så kommer jag få veta senast till helgen, om det blir nåt. (För jag är nästan 100 på att han inte bara skulle "ghosta", som det kallas).

Det är roligt att du säger att jag inte ska vara nervös.. :) Hur lyckas man med det? Haha. Jag är galet nervös och har ingen aning om hur jag ska få bort det..... Jag är iaf glad att jag var modig, hehe. Kommer bli lättare att dejta framöver, när tröskeln nu är överstigen.

Ang. KK: Nej, vill undvika det. Just därför är dejt nr. 2 bara roliga aktiviteter ute och sen kommer jag åka hem.. Kvinnans list, hehe. Självklart kan han ju dock få ge mig några såna perfekta kyssar som sist.... ;)

Tack för ditt svar. :)

Heja du!! Fortsätt vara modig! Du verkar vara väldigt långt ifrån att kunna ses som kaninkokerska och risken att du blir för överdrivet på är nog liten.

Och fortsätt gärna att uppdatera här! :) Jag vill veta fortsättningen
Svar på tråden "Varnat" dejt om min kroppsform..