Anonym (Osäker mullig) skrev 2017-10-07 19:03:21 följande:
Om en person går från att sms:a flera ggr per dag, till att efter sex knappt ta initiativ til att smsa alls, och börja med att inte svara på sms på 2 dygn, flera ggr i rad, så utgår jag från att nåt förändrats i intresset.. Men i mitt uppföljande sms efter ett par dar, så ställde jag det som en "fråga" kring avbokning...just för att jag inte var säker. Han kunde ju åtminstone då ha skyndat sig lite grann att svara, kan jag tycka, men nej.
Jag är en person som reagerar på om nån helt plötsligt drar sig undan väldigt mkt, från att ha visat stort intresse. Tycker då att man åtminstone kan säga nåt i stil med varför man plötsligt hör av sig så pass mkt mindre. Det är ju extremt känsligt i början när man träffat nån. I min värld så är man lite mån om att inte den andra ska tro att man tappat intresset, om man vet med sig att man är sån som plötsligt slutar höra av sig..
Men alla är ju olika. Vi kanske bara inte passade ihop.
:)
Du tänker att det förändrats efter sex, det förändrades efter att ni sågs. Jag har inte direkt något behov av att höras lika mycket efter att man setts. Man har sets, haft det jättetrevligt, jag behöver låta det sjunka in och kan höras två dagar senare. Jag kan ändå vara väldigt intresserad trots att det dröjer två dagar. Mén börjar min dejt hålla på och antyda att man inte är intresserad, vill avboka osv så tappar jag intresset direkt...