"Varnat" dejt om min kroppsform..
Uppdatering: som om jag inte vore nervös NOG över detta, så har tekniken spelat mig ett riktigt fult spratt! Om man skickar sms från Android-mobil och det är över visst antal tecken, så "blir" det automatiskt ett "MMS"... Och även om jag har leveransrapport på för både sms/MMS, så, när jag "håller in/trycker" på "MMSet", så syns det bara "Skickat", dvs. står inget alls om "mottaget".... Detta verkar vara ett problem med vissa (Android)mobiler. (För förut när jag skickade en bild till honom, så sa han att det såg ut som ett MMS, men att det inte kunde levereras... suck).
Så nu har jag alltså en ytterligare "svårighet" i det hela: Jag har ingen aning om ifall han fått mitt "MMS" (alltså "lite längre sms", om min kroppsfigur.. eller inte alls fått det! Fy tusan vilken mardröm.... :P Vet ju inte om jag ska skicka igen eller bara låtsas som ingenting.. och sen börja snacka om dejten igen....
TACK, alla som svarar peppande och förstående. Jag vet inte riktigt vad jag ska göra härnäst..(?), men min tillvaro blir liiite ljusare just nu, pga er!
Om du nu har leveransrapport på din mobil och det visar sig att han inte fått mms:et så var jävligt glad för det och se det som en gåva och Guds sätt att hindra dig från att göra en riktig groda och be om ännu en ursäkt för din kropp. Skicka inga bilder och inga fler sms där du nämner ämnet kropp. Börja flirta med honom, var cool och förförisk och intressant. Prata i telefon och försök lär känna varandra lite så ska du se att ni har bra underlag när ni väl ses. Klä dig i kläder du trivs riktigt bra i och träna lite innan för det sänder ut massa feelgood hormoner i kroppen + att man blir snygg och fast av det;)