-
Ser ingenstans att ts skulle skriva på svengelska? Can you quote some examples for me please ? MoahahahhaAnonym (Osäker mullig) skrev 2017-09-27 12:41:30 följande:Jag är halvamerikan, ursäkta om det stör att jag blandar språkligt, jag kan inte riktigt hjälpa att det blir så ibland. Jag försöker undvika det så mycket som möjligt...
-
Ska inte du höra av dig och tacka för den trevliga dejten?
-
Har du fått svar?Anonym (Osäker mullig) skrev 2017-10-01 21:33:03 följande:
Tack för de ytterligare kommentarerna, ni är verkligen gulliga. :)
Jag skickade ett liknande sms tillbaka till honom, där det tydligt framgick hur mkt jag hade uppskattat dejten och han fick även han nån slags sån flörtig smiley, så att han inte skulle bli osäker. Inget svar på det dock, under hela e.m./kvällen. Jag tänkte därför avvakta lite igen och se om han själv först tar upp frågan om att ses igen.. Tror vi båda kanske varit med i spelet förr och vet att det är lätt att skrämma bort nån genom att vara "på"..
Men absolut, om han fegar ur/inte frågar, så måste jag ju till slut fråga. Bara så att jag är säker på ifall det är att han inte vill, eller bara inte vågar fråga.. Kan ju även vara så att han genom sitt sms bara ville vara lite "gentleman", efter sexet. Men jag måste nog försäkra mig om hur det ligger till... vore så himla dumt att missa chansen, ifall båda bara är fega. :P
-
Har ni hörts mer?
-
Jag tror han ljuger om sjukdomen. Man kan smsa från sängen. Han har fått kalla fötter. Nån annan har dykt upp. Skit i honom!
-
Den han hade på g beter sig som han gör mot dig o han vill ha dig i reserv.
-
Om du inte ser fram emot dejt två så avboka.
Hör absolut inte av dig till dejt 1. Jag har varit i din situation och lagt ut krokar och förlängt kontakten med killar som egentligen bara vill ha sex. Det tär alldeles för mycket eftersom man själv hoppas på mer. -
Så han frågade om du ville ses igen?
Då måste du ju svara på det utan fördröjning?