• Anonym (Suck)

"Varnat" dejt om min kroppsform..

Anonym (Osäker mullig) skrev 2017-10-14 11:18:29 följande:

Hm ja, nu kanske jag officiellt och enligt alla regler, "gjort bort mig" lite granna, men då får det väl vara så... Efter att ha känt hela veckan att jag var stolt och värdig som inte hört av mig mer till Drömdejten, så gnagde det på mig det senaste dygnet, att han ändå 2 ggr faktiskt hade frågat om dejten vi skulle haft i måndags... och att jag då hade varit kylig och inte kunde ses.

Det var som att jag logiskt kunde förstå mina skäl att inte höra av mig mer, samtidigt som det inte kändes som ett rätt sätt att avsluta på. Varför skulle det avslutas på ett kyligt sätt från mitt håll, när det egentligen inte alls var så jag kände... Samtidigt ville jag inte fråga om att ses igen, då det var jag som drev den frågan mest, sist.

Men iaf, jag bestämde mig till slut för att bara skicka nåt positivt/varmt, till Drömdejten. Jag vet att det var helt emot dejtingreglerna och ja, jag förlorade säkert en del i värdighet, (ev).. men hursomhelst, jag skickade ett sms som bara handlade om: Att jag inte riktigt vet varför det blev konstigt efter dejten, men att våra kyssar var de bästa jag nånsin upplevt. Och att om vi inte hörs mer, så hoppas jag att han ska ha det jättebra. Avslutade med kram och smiley.

Han svarade tillbaka ungefär: Att jag var så himla gullig och skrev "tack detsamma!" Och frågade om jag ville ses igen. Avslutade med Kram.

Ja ja, vi får se vad som händer.... Förväntar mig inte direkt nåt. Kanske ses vi igen, kanske inte. Men konstigt nog känns det riktigt bra och lätt i "själen", att jag agerade "autentiskt" mot mig själv. Att jag inte gick och bar på mitt tidigare "kyliga avslut", som skavde och kändes så fel...

Kram på er "kompisar". Om nån är kvar. :)

Alla dessa spel. Så sjukt glad över att leva i en relation och slippa bli utsatt för sånt där trams som ni båda pysslar med. Vadå "kanske ses vi igen, kanske inte.."

Han frågade ju om du ville ses igen. Vill du det så hoppas jag att du svarade direkt och att ni kom på nån kul dejt. Detta spel ni håller på med är så förbannat onödigt.
Svar på tråden "Varnat" dejt om min kroppsform..