• Anonym (disa)

"Varnat" dejt om min kroppsform..

Ni ska ses om några dagar. Det är väl bra. Han får bilda asig en uppfattning

• Anonym (disa)

Bättre låta männen jaga. Hör de av sig så är de intresserade. Annars är de inte det tillräckligt. Och det går inte tvinga fram något intresse.

• Anonym (disa)
    Anonym (Osäker mullig) skrev 2017-10-07 13:38:59 följande:

Tack för ditt svar! Jo det är ju en allmänt känd grej med många killar, att de lätt får kalla fötter, av en eller annan anledning. Tyckte dock att det var lite konstigt just i det här fallet, eftersom han var så tydlig med hur mkt han gillade mig. Men men. Får kanske aldrig veta vad de egentliga orsakerna var. Han kanske bara fått en otrolig smak på nätdejting... jag var den första han nätdejtade. :) Så han kanske ville se sig om mer.

Det som är lite knepigt nu är ju att han tror kanske att vi automatiskt ska ha vår dejt i början av kommande vecka... Eftersom han ju svarade kring det sedan och sa att han kunde. Men han lär väl bli varse att det inte blir nån dejt, då jag nu blivit tyst som en mus....

Jag har verkligen ingen lust att svara, efter hur "off" han blev under veckan. Om han mot förmodan har nåt viktigt att säga så får han väl höra av sig igen.

Så länge tänker jag gå vidare... :)

Uppdaterar ev. om det "händer" nåt mer. Som tur var så fick jag iaf en del självförtroende av att ha gått på en dejt, känns inte omöjligt längre, det där med att gå på en första dejt.. :)

Ligg inte på första dejten. Det förtar ofta spänningen vilket gör det mindre tråkigt att fortsätta dejta.

Eller var den bästa han någonsin knullat. Då kommer han tillbaka. Dock är det riskabelt förlita sig på det då så mycket ska klaffa för att det ska bli perfekt.

Låt varje sak som du ger av dig vara någonting han fått kämpa för (låt han tro det i alla fall). Då kommer han uppskatta dig. Och håll det kravlöst till en början. De flesta ogillar krav, särskilt killar. Hör därför aldrig av dig först till en kille.

Mina hemmasnickrade råd. De funkar oftast rätt bra.
  • Anonym (disa)
    Anonym (Osäker mullig) skrev 2017-10-14 12:37:35 följande:

Angående "kanske ses vi igen, kanske inte", så menar jag bara att eftersom han ju inte var så "på" just där veckan efter dejten, så räknar jag inte helt och fullt med att det blir nåt av. Jag själv vill ju gärna men det får visa sig om han verkligen vill, eller hur det blir.

Ja spel är inte kul. Tyvärr har 100% av de killar jag chattat med senaste månaderna, ägnat sig åt spel i någon form. Vissa mer, andra lite mindre. Jag tror det är så ingrott i folk nuförtiden, så att det är svårt att ändra på. Jag försöker så gott jag kan att inte spela. Men lite måste man ju anpassa sig... Man skrämmer nog annars lätt bort folk om man är väldigt "på", innan man känner varann ordentligt.

Men absolut, jag svarade honom och skrev att det vore kul att ses. Så får vi se om han gör nåt av det hela eller om han backar igen. Jag känner iaf att jag varit ärlig nu. :)

Man känner oftast i hjärtat när man är autentisk. Tror att du gjorde helt rätt med ditt senaste sms.
Svar på tråden "Varnat" dejt om min kroppsform..