"Varnat" dejt om min kroppsform..
Det finns ju jätte många killar som föredrar mulliga tjejer. Gå på dejten och var stolt. Min kompis är större än mullig och hon har inga problem att träffa killar Lycka till!
Det finns ju jätte många killar som föredrar mulliga tjejer. Gå på dejten och var stolt. Min kompis är större än mullig och hon har inga problem att träffa killar Lycka till!
Blir så irriterad på killar som aldrig kan säga hur det är egentligen. Sjuk kan man bli men då kan man fortfarande smsa, har svårt att tro att förlamning var en av symptomen. Jag säger alltid som det är om jag inte vill ses igen efter en dejt. Är jag osäker så ger jag det en chans till men silent treatment eller att fasa ut någon är verkligen så dålig stil. Det är ju inte som att man lägger sig ner och dör av att få ett nej tack jag vill inte ses igen, efter att ha träffats en gång.
Jag tycker du ska träffa kille nr 2 om han verkar trevlig. Du kan faktiskt bli positivt övaskad. Jag har aldig blivit det haha men jag tror forfarande att man kan det.
Tycker också du gjorde helt rätt som hörde av dig till honom, vad som än efter detta. Nu har du gjort vad du kunnat och nu vet han att du forfarande är intresserad av att ses igen.