Anonym (seriously) skrev 2017-10-07 12:59:43 följande:
Följer ännu:) Mycket spännande och coolt av dig att agera cóch driva på.
Tyvärr gör han det som exakt "de flesta" killar gör som samtliga kvinnor i ens umgängeskrets råkar ut för inkl mig själv. Något gör att de får kalla fötter? Vet inte hur många gånger jag klandrat mig själv för händelser jag gjort, min personlighet, inte tillräckligt bra på att suga, kyssa, knulla, haft fel parfym skrattat för lite åt deras skämt, varit för kaxig etc. Men samma händer ju andra kvinnor hela tiden och diskuteras ju flitig på sajter som denna, så alla kan inte inte vara lika jävla usla, det är ju killarna som brustit på både det ena och det andra. De har ju bara varit sig själv mestadels och inte bett om ursäkt för det trots brister och total ofullkomlighet.
Din dejt har definitivt fått second thoughts. Anledniongen kan man ju spekulera i, men som du skriver har hans beteende ändrat sig radikalt sedan innan nihade sex. Det är ofint att inte svara på sms speciellt om man har en planerad aktivitet i sikte. Vad som fascinerar mig är hur mycket tid han hade till dig innan ni hade sex, ni hördes flera ggr i veckan, pratade i telefon osv, nu kan han inte ens knappa några bokstäver och redan tvingat dig att behöva visa känslor och bli lite needy! Detta är helt fel väg att gå och kärlek ser aldrig ut så här på lika villkor.
Dumpa honom! Låt honom höra av sig om han vill så får du se om du känner för att svara då. Dejta den andra killen och tänk att han är den fega typen som inte är värd att lägga sin tid på. Förr eller senare hade han gjort dig besviken och sårat dig om ni träffats mera. Tyvärr är det inte lätt att hitta killar man gillar och vill fortsätta med, som dessutom är snygga och attraktiva. Har själv gett alldeles för mycket av min tid till sådana just bara pga bristen och fått ångra det bittert..
Ta inte åt dig du var säkert underbar och känslan ni hade mellan er var sann men i slutändan betyder dessa olika för kvinnor och män. De kan lättare resonera med sin logik och bestämma sig för att inte utveckla känslor om de tvivlar på något sätt eller anser att det nog inte kommer att funka. Men det betyder inte att de inte njöt eller faktiskt fick lite känslor för dig. Bara inte lika angeläget för dem + att många vill verkligen bara hålla livet på en sexuell nivå och gärna få sina behov mättade av flera och nöjer sig med det. Bara det att de inte är öppna med det inledningsvis:(
Tack för ditt svar! Jo det är ju en allmänt känd grej med många killar, att de lätt får kalla fötter, av en eller annan anledning. Tyckte dock att det var lite konstigt just i det här fallet, eftersom han var så tydlig med hur mkt han gillade mig. Men men. Får kanske aldrig veta vad de egentliga orsakerna var. Han kanske bara fått en otrolig smak på nätdejting... jag var den första han nätdejtade. :) Så han kanske ville se sig om mer.
Det som är lite knepigt nu är ju att han tror kanske att vi automatiskt ska ha vår dejt i början av kommande vecka... Eftersom han ju svarade kring det sedan och sa att han kunde. Men han lär väl bli varse att det inte blir nån dejt, då jag nu blivit tyst som en mus....
Jag har verkligen ingen lust att svara, efter hur "off" han blev under veckan. Om han mot förmodan har nåt viktigt att säga så får han väl höra av sig igen.
Så länge tänker jag gå vidare... :)
Uppdaterar ev. om det "händer" nåt mer. Som tur var så fick jag iaf en del självförtroende av att ha gått på en dejt, känns inte omöjligt längre, det där med att gå på en första dejt.. :)