Anonym (Hej) skrev 2017-10-24 20:21:20 följande:
Hur har det gått? :D *väntar spänt*
Åh vad gullig du är som frågar... :) Tyvärr måste jag säga att det inte gick så bra... Vi pratade i början av förra veckan om måndagen, för att ses för en dejt. (Dvs. måndagen som var denna veckan). Sen under förra veckan så "chansade" han och frågade om vi inte skulle ses för att kunna ha sex, innan dess... detta efter att vi hade gjort lite "sexting"... (väldigt hett, iofs).
Det som avslöjade hans verkliga avsikter helt och hållet, var att när det gällde sexting, så kunde han svara väääldigt fort, hela tiden. När jag klargjorde att jag inte kunde ses för sex "pang bom", så sade han sig respektera det helt och fullt. Och att han fortfarande jättegärna ville ses för en vanlig dejt, måndagen kommande vecka. (Dvs. denna vecka). Han ville absolut fortsätta dejta mig seriöst, och lära känna varann mer...
Men. När det kom till att han skulle göra den slutliga bekräftelsen om måndan, så skulle han "bara återkomma om sitt nya schema", för att bekräfta helt och fullt om måndan... det var kanske.. onsdag kväll förra veckan... sen gick det två dygn. Inte ett ord fortfarande, på fredagkvällen, från honom, om hans schema... (vilket han uppenbarligen måste ha fått under veckan!) DÅ gick det minsann inte att vara det minsta "snabb", när det gällde att helt spika planen om måndagsdejten. Då fattade jag ju att det baara var sex han var intresserad av. Jag avblåste då allt via sms lördag morgon och förklarade rätt tydligt ändå, hur jag uppfattade det hela. Samtidigt som jag var väldigt trevlig. (Han visste om att aktiviteten vi skulle ha gjort på måndan hade behövt bokas in i rätt god tid, men struntade i att höra av sig alls, i rimlig tid..).
Så, it is OVER... Men, det var en fin dröm.... :) Förhoppningsvis orkar jag dejta vidare med ngn annan snart! Har ju kommit över de värsta komplexen över min kropp, iaf!
Tack alla gulliga och stöttande i tråden!
Vem vet, kanske startar en ny dejtingtråd framöver, under samma nickname: "Osäker mullig"!! Har nämligen råkat träffa på en superhärlig kille slumpartat precis nyss, "via jobbet" (inte PÅ jobbet).... Men det är otroligt svårt, då jag inte har en aning om ifall han skulle kunna vara/bli intresserad.... (han är en sån som är "charmig mot alla".. även om mitt hjärta missade ett slag häromdan, när han var det mot just mig!!.. ;) )
Men tänker på det en hel del, just nu.. Wow.. det där leendet....Den där blicken! Kram/ er dejting-kolumnist "Osäker mullig In The City". :D