inez898 skrev 2017-09-27 20:35:18 följande:
Asså såå få vi är kvar från dom första "vi som är på försök nr x"-trådarna! Kollade bak på en gammal tråd och typ alla som skrev där är gravida nu! Utom vi hehe, kul för oss :)))) livets nitlott
Jag har ÄL nu men känner mig bara arg och less. Det blir ju ingen bebis hur mkt vi än ligger?! Eller hur perfekt vi än prickar. Det gör ju ingen skillnad?! Kan inte föreställa mig att nånsin bli gravid. Känns som att vi kommer behöva förlita oss på behandling av nånting som är fel först, då kanske jag kan få lite hopp. Om dom hittar nåt som dom kan fixa till. Men känner mig så otroligt besviken på livet. Jag har drömt om att skaffa barn i hela mitt liv. Jag drömde om att det var spännande och roligt och pirrigt, bästa tiden i livet när allt jag längtat efter äntligen ska ske. Jag drömde INTE om månad efter månad av besvikelse, ökande oro och tillslut infertilitetsutredning. Jävla skitliv känner jag just idag! Är så avundsjuk på alla fertila människor att jag blir helt arg. När är det vår tur???!
Mycket feelings idag hehe :')
Känner igen mig i exakt allt!!! Kollar mina fertila dagar framöver och mår typ bara dåligt. Hade sex igår, bara cd6. Efter frågade min kille om ja va fertil. Nej sa ja surt, det spelar fan ändå ingen roll ju. Prickar ju varenda jävla månad men vad spelar det för roll. Alla vänner runt om plussar hej vilt. Knappt försöker dom. Själv står man efter 7 månader och inte en tillstymmelse till plus. O alla ligg vi haft som man nästintill
Varit tvungen att ha fast ingen är sugen..
Har mer o mer ställt in mig på att vi kommer behöva hjälp. Känns nästan bättre det än o hoppas. Har dock inte sagt så mycket till min sambo om min känsla av hopplöshet. Vi som e kvar får stötta varandra! Blir typ lack av att kolla i andra bim trådar för där plussar folk överallt.
Så känner jag oxå idag haha. Kram!!