lyckligast80 skrev 2018-09-24 13:09:06 följande:
Det är första besöket efter att ni tagit sprutorna? Isåfall kollar dem äggblåsorna och hur dem utvecklats. Beroende på det får ni veta om ni ska fortsätta med sprutorna några dagar eller så får ni tid för äggplock.
Efter vårt första besök när vi hade tagit sprutorna i 6 dagar så sa dem att vi skulle fortsätta några dagar till sen ett VU igen. (Imorgon) Föehoppningsvis får vi tid för ägguttag i slutet på veckan!
Sprutorna gillar jag inte heller, men tyckte spruta nr 2 var jobbigast, lite tjockare. Men sambon fick hjälpa mig också. : ) Bara bra om dem får vara med tycker jag: )
Okej okej.. lite nyfiken på hur det kommer att se ut för jag känner ingen skillnad på kroppen eller humör och sånt sen jag började med sprutorna så det känns som att ingenting händer... men man kanske bara ska vara glad att man mår bra... :)
Hur länge har ni försökt få barn och hur gamla är ni? Har ni någon anledning till att ni gör IVF eller är det bara att det inte har fungerat vanligt? Vi har manlig faktor hos oss, jag har en dotter sen innan så är inte barnlösa riktigt..