Oroa sig för tjejens gamla ragg?
Hej på Er!
Är en kille på strax över 30 år som har vad jag tror träffat min drömtjej. Hon är några år yngre än mig.
En liten kort bakgrund först:
Separerade i våras efter ett förhållande på flera år. Mådde fruktansvärt dåligt. Men så i somras så träffade jag den mest underbara tjejen jag vet, jag har aldrig känt eller älskat någon så i hela mitt liv. Trodde inte i min vildaste fantasi att man kunde känna så. Och heller aldrig fått det så besvarat. Jag tvivlar inte på att hon älskar mig. Hon har våra foton på sin vägg och jag har fått närvara på hennes brors bröllop där över 100 personer närvarande. Så alla vet vem jag är. Hennes familj tycker om mig väldigt mycket och jag dem. De har sagt att det var på tiden att hon träffade en riktigt bra kille.
Hon är väldigt spontan och rolig av sig (vilket jag gillar) men så här om dagen så kom hon på något sätt in på diskussionen att hennes pappa i början tvivlat på vårt förhållande och sagt att hon "byter killar som handskar" och hon själv erkände att hon dejtat 6 st killar sedan i våras "för att ha kul". Hon är nog i de flesta killars ögon en väldigt snygg tjej, så jag förstår att det inte varit några problem för henne att "få till det", och jag förstår väl samtidigt att vilken kille som helst skulle göra samma sak om han var singel, men av någon anledning så sved det rejält när hon berättade detta. Hade hon hållt tyst så hade jag ju inte brytt mig.
Jag litar på henne till 100% att hon aldrig skulle göra det nu när hon är med mig, men det var väldigt jobbigt att höra. Bör jag vara orolig, eller ska jag som jag spontant känner bara släppa det?