Inlägg från: Anonym (Tänk om, tänk rätt!) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Tänk om, tänk rätt!)

Oroa sig för tjejens gamla ragg?

Jag är kvinna.

TS: Nu ska jag snart träffa en kille jag är jätteintresserad av. Förhoppningsvis blir det lika bra "klick" och kärlek, som det blev för er två. Jag har inte varit så här intresserad av nån på åratal! MEN; jag har också flamsat runt och dejtat andra hit och dit.... innan.

Varför? Ja men aå klart just för att jag letade efter kärleken! Så fort jag hittar den så blir ju alla andra killar totalt ointressanta...

Kan avslöja att det där att byta killar ofta/dejta flera olika, behöver inte betyda ett enda smack! I min värld har det ofta betytt att de jag dejtade snabbt visade sig ha en massa oönskade egenskaper. Eller att det bara inte alls klickade. Då är det ju bara naturligt att man avpolletterar dem fortare än kvickt.....

Det är dig hon är med nu. Jag tippar på att hon älskar dig väldigt mkt, utifrån din beskrivning. Jag skulle i alla fall aldrig ta med en kille till min familjs bröllop, om jag inte hade otroligt starka känslor för killen. Nej, jag tror att hon tycker att du är "the one". Så släpp allt förflutet, det har ingen betydelse alls. De andra killarna är bara som små dammtussar i hörnen av hennes hjärnas vindsförråd. :P Så tänk om, tänk rätt.. ! :D

Svar på tråden Oroa sig för tjejens gamla ragg?