• Peter38

Hushållssaker i sängen

Hej!

Jag går av ngn anledning igång på hushållssaker i sängen, men vill gärna ha inspiration på vad man kan använda och kanske hur..????

Berätta om vad ni använder förutom vanliga sexleksaker..????????

• Svar på tråden Hushållssaker i sängen
  • Anonym (Kåt)

Eltandborste
    Diskborste
    Gurka
    Morot
    Elvisp (utan vispar)
    Chilli

• Peter38

Chili...? Hur om jag får ställa en dum fråga..????

Tack för tips????

• Anonym (Kåt)
    Peter38 skrev 2017-09-28 15:11:08 följande:

Chili...? Hur om jag får ställa en dum fråga..????

Tack för tips????

Chilli är suveränt om vill ha lite hetta, försiktigt använt så det inte svider. Har provat både här och där men den stora kicken får jag om jag tar det på bröstvårtorna - svider, bränner....
  • Anonym (.)
    Anonym (Kåt) skrev 2017-09-28 15:23:40 följande:

Chilli är suveränt om vill ha lite hetta, försiktigt använt så det inte svider. Har provat både här och där men den stora kicken får jag om jag tar det på bröstvårtorna - svider, bränner....

Testa ingefära om du gillar chili :)
  • Anonym (Chili)
    Anonym (.) skrev 2017-09-28 15:44:33 följande:

Testa ingefära om du gillar chili :)

Är faktiskt inte så lyckat att använda ingefära och chili på känsliga kroppsdelar då de kan orsaka hudskador.
  • Anonym (Kåt)
    Anonym (Chili) skrev 2017-09-28 23:14:59 följande:
    Är faktiskt inte så lyckat att använda ingefära och chili på känsliga kroppsdelar då de kan orsaka hudskador.
    Det finns massa roliga saker som kan ge skador, mina bröstvårtor är både ömma och med små blodsprickor efter en bra omgång Skäms
  • Dr Börje

Potatispress
    Våffeljärn
    Skärbräda
    Gasoltändare

• Anonym (Chili)
    Anonym (Kåt) skrev 2017-09-29 08:15:51 följande:

Det finns massa roliga saker som kan ge skador, mina bröstvårtor är både ömma och med små blodsprickor efter en bra omgång 

Ja whatever rocks your boat. ;)

Jag moraliserar inte över vad man väljer att göra med sig själv, bara man är medveten om att det finns risker.
  • Dr Börje
    Dr Börje skrev 2017-09-29 08:47:51 följande:

Potatispress
    Våffeljärn
    Skärbräda
    Gasoltändare

Jag glömde en sak:
    Induktionshäll
  • Mrs Okänd
    Dr Börje skrev 2017-09-29 09:28:52 följande:

Jag glömde en sak:

Induktionshäll

Låter som att det går hett till hemma hos dig...:/
  • Anonym (Kåt)
    Dr Börje skrev 2017-09-29 09:28:52 följande:
    Jag glömde en sak:
    Induktionshäll
    Provade induktionshäll nu på lunchen, funkade inte alls. Vanlig häll blir varm och god men induktionshällen gav ingen effekt.
  • cb66
    Anonym (Kåt) skrev 2017-09-29 13:40:19 följande:
    Provade induktionshäll nu på lunchen, funkade inte alls. Vanlig häll blir varm och god men induktionshällen gav ingen effekt.
    Jag har provat induktionshäll, jag förde in en metallkula som blev jättevarm och god.
  • Anonym (Kåt)
    Thomas10 skrev 2017-09-29 13:41:59 följande:
    Har du testat med en hemmafru ?
    Inte hemmafru, men städare och rörmockare
  • New  Dawn

Elvisp, med visparna på. Krävs dock att man har byxor på sig. Kan vara kul att testa. Jag kan komma av det, men det har väl inte blivit de bästa orgasmerna. Jag vet dock att andra kvinnor upplevt det bättre.

Slickepott av silikon, som man kan pensla olja på klitoris med. Funkar som uppvärmning, men vill ha mer stimulans för att komma.

Anyone can hate. It costs to love.
Svar på tråden Hushållssaker i sängen