Inlägg från: Anonym (Underbart) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Underbart)

Tråden för oss som är otrogna

Anonym (Sara) skrev 2017-09-29 08:34:21 följande:

Detta är tråden för oss som är otrogna av en eller annan orsak.

Tips och råd hur vi kan dölja våra spår och hur vi hittar någon vid sidan om appar, hemsidor mm.

Allt som hör till detta ämne. :)

Varför gör / är du det? Vad är det som lockar? berätta?

Moraltanterna & gubbarna kan hålla sig borta, vi vet vi är dåliga människor yada, yada yada. Bry er inte

Ni behöver inte titta in på den här tråden utan kan moralisera på övriga forumet.

Spänningen som byggs upp innan träff...pirret i magen...
    Att få utforska en ny kvinnokropp och upptäcka hur jag får just henne att nå extas.
    Att själv bli utforskad för första gången...
    Underbart!
  • Anonym (Underbart)
    Anonym (Fru) skrev 2017-09-30 12:53:34 följande:

Hur hittar man någon att vara otrogen med? Börjar bli typ bli desperat. Är gift men inte haft sex på 4 år... :(

Fy vad trist det låter!
    Här kommer du säkert få massvis med förslag :) vad söker du i en kille?
  • Anonym (Underbart)
    Anonym (Fru) skrev 2017-09-30 13:14:34 följande:

Oh är det såå lätt :) ja vad söker jag? Måste fundera på saken.

Råkade vara lite otrogen och hade liiite sex med en yngre kille för en månad sedan - det gav mersmak och jag inser hur mycket jag saknar sex. Är 40 år oc trodde min lust hade dött... men nej den var visst bara förträngd. Nu känner jag av lusten typ hela tiden :)... tråkigt att göra det med mig själv.

Jag vet hur det är, är själv 40 och liknande situation som din. Det suger verkligen.
    Vart kommer du ifrån?
  • Anonym (Underbart)
    Anonym (Lever livet) skrev 2017-10-09 17:28:56 följande:
    Exakt!

Ser att ni pratar om tillvägagångssätt hur man hittar kandidater. Spel med chattfunktion har funkat även för mig - oj vad jag har blivit uppraggad på spelet songpop. För det mesta är det dock ointressanta män - jag har höga krav - Men en gång gav det ordentligt napp. En man som var mycket spännande att chatta med. Tyvärr inte träffats irl än, men det kan hända i framtiden (bor i olika städer). Oerhört spännande!

Annars har jag mest träffat män/killar ute. Jag raggar aldrig och går aldrig ut med det syftet heller, men män attraheras av mig. Har både utseendet och social förmåga om jag får skryta lite ;) så varför inte utnyttja det!?
    Aldrig träffat någon från fl då? ;)
  • Anonym (Underbart)
    Anonym (Lever livet) skrev 2017-10-09 19:04:54 följande:
    Jo faktiskt haha. En gång förra året ;) det uppstod nån slags blixtattraktion. (Tyckte dock mer om att chatta med honom än själva mötet...ibland är det bäst att bara hålla sig till chatt)
    Haha där ser man. Vad gjorde att killen från fl inte levde upp irl?
  • Anonym (Underbart)
    Anonym (Lever livet) skrev 2017-10-09 20:27:05 följande:
    Tyckte inte han hade så attraktivt utseende.. absolut snygg kropp, men.. Den ansiktsbild jag hade fått innan mötet hade nog några år på nacken haha. Typ en festbild där han var solbränd. Den matchade inte riktigt verkligheten..
    Tråkigt, men så är det ju ibland...
    Folk har väl en tendens att visa de bästa bilderna såklart...
    Så det blev bara en träff då antar jag? Hamnade ni i säng ändå?
  • Anonym (Underbart)
    Anonym (Lever livet) skrev 2017-10-09 21:45:49 följande:
    Ja bara en träff, och på något sätt lyckades jag bli tänd efter 1 flaska vin..och hans personlighet var ju ff härlig. Men jag vill ha het, oemotståndlig åtrå och den infann sig inte riktigt.
    Haha ja vin kan råda bot på det mesta ;)
    Javisst söker man precis den känslan du beskriver...utan att behöva ta till flaskan :)
  • Anonym (Underbart)
    Anonym (Lever livet) skrev 2017-10-09 22:13:47 följande:
    Japp, så efter den gången är jag mer kräsen kan man säga. Och ångrar jag någon gång så är det den. Men samtidigt är livet för kort för att gå och ångra en massa saker. Jag blickar framåt ;)
    Hoppas inte den killen förstörde FLs rykte.
    Det finns fortfarande väldigt attraktiva killar kvar här ;)
    Jag själv har faktiskt en ganska positiv upplevelse härifrån, även om jag känner igen din berättelse om bilden en aning...
  • Anonym (Underbart)
    Anonym (Lever livet) skrev 2017-10-09 22:32:23 följande:
    Jag är en periodare vad det gäller fl. I perioder känner jag för att skriva av mig och hänger här mkt, och ibland kan det gå flera månader utan att jag är här. Så jag tänker inte alls att det förstörde killars rykte här. Finns nog alla sorter ;)
    Jag skrev det halvt på skämt. Ville insinuera att jag var en av dessa attraktiva killar :)
  • Anonym (Underbart)
    Anonym (Lever livet) skrev 2017-10-09 22:38:01 följande:
    Det förstår jag :) haha tänk om du är killen jag träffade. Skoja bara - vad är oddsen för det liksom!?
    Haha, därför jag ställde så detaljerade frågor innan, så jag kunde utesluta det. Du påminner nämligen lite om tjejen som jag träffade :)
    Men nu är jag säker på att så inte är fallet. Puuuh ;)
  • Anonym (Underbart)
    Anonym (Lever livet) skrev 2017-10-09 23:16:02 följande:

No offence, men jag är inte ute efter att "ragga nytt" här. Vill bara skriva av mig och fortsätta vara anonym :)

None taken.

Jag var ärlig i mitt försöka att skydda våra tidigare träffar.

Antar att vi får leva i ovisshet då :)
  • Anonym (Underbart)
    Anonym (Lever livet) skrev 2017-10-09 23:43:46 följande:

Känner inte igen ditt nick, så kan garantera att det inte var du. Om du inte har bytt förstås haha. Skit samma, jag är här för att byta tankar med andra i tråden. Det verkar för en gångs skull vara en tråd som får vara ifred från pekpinnar.. hyfsat iallafall.

Vänta du bara...pekpinnarna hittar snart hit...

Men var du ärlig i infon du skrev tidigare ang ditt ex så kan jag också till 100% säga att det inte var vi.
  • Anonym (Underbart)
    Anonym (Kkkk) skrev 2017-12-16 20:51:31 följande:

Skåne tjej här :)

Skånekille här! Äntligen någon som bor nära :)

Hur gammal är du skånetjej?
  • Anonym (Underbart)
    Anonym (Kkkk) skrev 2017-12-16 23:04:35 följande:

Haha hej! 22, o du?

Jag är 38! Men jag ser ut som Max 37 ;)
Svar på tråden Tråden för oss som är otrogna