Inlägg från: Anonym (män = problem!!) |Visa alla inlägg
  • Anonym (män = problem!!)

Män är ett problem

Anonym (skitidetdu) skrev 2017-09-29 09:27:52 följande:

Ok...det finns individuella skillnader..jag fattar det. Men på ett övergripande och strukturellt plan så måste ni väl ändå hålla med om att män är ett problem.

Män ställer till med en massa skit här I världen. Män står för ondskan. Män bedrar och våldtar.

Kvinnor får ta emot våldet. Kvinnor får städa upp efter män. Kvinnor får plocka upp de få smulor som blir kvar efter att männen tagit sitt. Kvinnor står för det goda I världen.

På ett strukturellt plan

Män är svin. Vilka är det som våldtar?? Jo, män!!

[quote=78059826][quote-nick]Swedman skrev 2017-09-30 19:50:01 följande:[/quote-nick]Jag håller helt med TS. Jävla idioter till män som makthavare.  Det är helt klart att män likställer jag med "försvar, våld, kraft" och kvinnor som "vårdande". Jag generaliserau men överlag menar jag att TS (och jag) har RÄTT.[/quoVi aalla män borde bo i samma land och så döper vi landet till SVIN!!!!

klyban skrev 2017-09-30 20:49:17 följande:

Kvinnor våldtar de med.
    Kvinnor gillar djursex mer av någon underlig anledning.

Men berätta gärna hur ett extremt fåtal sjuka inviter representerar alla ~5 MILJONER män.

sätt svinen(männen) på en pråm å dra ur proppen så får vi se hur många som klarar sig,,,ynkryggar allihopa!!

bara män som bråkade i göteborf ifag..konstigt??!!
Svar på tråden Män är ett problem