• Desperat fru

panik- e min man otrogen?

Min man har börjat bete sig underligt; alltifrån gömma sin telefon till att se deprimerad/skyldig ut. Upptäckte också att han loggat in på ett gmail konto som jag inte visste att han hade (!?) och misstänker att det kanske är där kommunikationen sker?!? 

Vet ngn hur jag kan bekräfta att han faktiskt har ett "hemligt" gmail konto? Han suddar hela tiden historiken men råkade se i historiken att det stod google.account. - antar att det beror på att han varit inne på ngt konto? Annars hade det väl inte sparats en sådan länk?

Fy fan, mår så j-a dåligt. Vill bara få veta. Och frågar jag nu så vet jag att han aldrig skulle erkänna, utan i så fall bara dölja det bättre. Jag måste få ett svar känner jag....

Några tips? 

//Desperat fru

• Svar på tråden panik- e min man otrogen?
  • Anonym (Kanske)

Såklart tråkigt när din man beter sig skumt och du inte vet varför. Se bara till att få reda på om han verkligen är otrogen. Kan finnas andra anledningar att dölja vad man gör på internet, kanske tittar han på väldigt annorlunda porr etc.

• Anonym (lu)

Fråga vad han sysslar med

• helt slut

Ställ honom mot väggen! Hårt! Om du känner att han ljuger, be honom öppna sina mail eller vad du nu vill tills du får det svar du är ute efter. Det är nog bättre än att luska själv. Luskar du själv och lyckas hitta något så måste man vara beredd på att tugga i sig det man hittar. Det är nog inte så roligt.

• carpediem86
    Prata med honom om det? Fråga varför han betett sig konstigt osv.

Min respektive gjorde t.ex. det en gång och det var pga en familjesituation. Hon betedde sig konstigt i ca 2 dagar innan jag pratade med henne och hon hade bara velat smälta situationen först innan hon berättade för mig, men då jag frågade rakt ut så berättade hon. Inte mer med det. 
    Det kan vara nästan vad som helst. Hoppas att ni har det bra i relationen (inte att bara du tycker det) och att han inte ens funderar på att vara otrogen. Men prata med honom tycker jag, istället för att vara tyst och må dåligt, istället för att t.ex. spionera på honom via hans historik. 
  • Panik trådstartaren

Hej igen!

Ena dagen e jag övertygad om att han håller på med ngt fuffens. Andra dagen tänker jag att jag kanske har hjärnspöken. Har inte hittat ngt bevis alls! Har kollat telefonen såfort jag fått tillfälle. Det jag reagerat på är att vissa gånger håller han hårt i telefonen (i bakfickan etc) o ibland ligger den hemma helt öppet och han verkar "skita i" den, men när jag då kollat är oftast historiken raderad..... Detta får mig att fundera på om han försöker skaffa sig "alibi" genom att låtsas att han inte har ngt att dölja..

Hur ska jag få veta???
    Blir tokig...

• Anonym (.)

Finns ju icke lagliga appar. Alltifrån keyloggers till GPS lokaliseringsprogram.

Har han Android har han ju ett gmailkonto. Behöver ju inte vara något konstigt egentligen...

• Trådstartarennn

Han har en iphone...

Känns lite extremt att installera en keylogger app på hans telefon; dessutom tror jag inte att jag skulle fixa den tekniska biten. 

"Bästa" (lättaste) hade väl varit att få se om han faktiskt har ett hemligt google konto och sen hacka det på ngt sätt??? Men för det kanske d ändå behövs en keylogger? 

Finns det något "mildare" alternativ till keyloggers?

Kan man förresten se om ngn har en gmail? 

Hjälp!! Tack till er som svarar

• Herrmelin
    Trådstartarennn skrev 2017-10-06 22:01:14 följande:

Han har en iphone...

Känns lite extremt att installera en keylogger app på hans telefon; dessutom tror jag inte att jag skulle fixa den tekniska biten. 

"Bästa" (lättaste) hade väl varit att få se om han faktiskt har ett hemligt google konto och sen hacka det på ngt sätt??? Men för det kanske d ändå behövs en keylogger? 

Finns det något "mildare" alternativ till keyloggers?

Kan man förresten se om ngn har en gmail? 

Hjälp!! Tack till er som svarar

Det ter sig lite onaturligt att han har ett gmail konto om han inte har en andoridtelefon. 
    Du kan inte "se" eller söka på om någon speciell har ett gmailadress. 

Däremot kan du, utan att han vet något. aktivera "vänner" som är en inbyggd app som finns i iphone. på så sätt spåra vart han befinner sig, om du anar oråd.

Dra inga hastiga beslut, och ställ framför allt inte till med någon drama i onödan.
    Förstår om allt gör dig galen, och problemet är att du hugger på minsta lilla fingerrörelse din man gör. 

Som sagt, testa den appen ;)
  • Trådstartarennn

tack för app-rådet. 

Heter appen Vänner och är förinställd? Ska läsa på lite om den. 

Än så länge har jag inte varit orolig för att han är "fysiskt" otrogen eftersom han aldrig är ute och kommer hem direkt efter jobbet....

Misstänker i så fall att det handlar om en intensiv flirt online??

Om han inte har en gmail, hur kan det tänkas att de kommunicerar då?
    Eftersom han suddar så frenetiskt historiken i Safari så misstänker jag ju att det är där det finns ngt att dölja.... Kan ju givetvis kommunicerar genom whats app eller meddelanden, men där har jag inte hittat ngt skumt...

Anledningen t att jag tänkt tanken gmail är att det fanns en ensam länk kvar i safari historiken en gång, där det stod "google account"..... varför skulle det stå så om han INTE hade gmail tänker jag? 

• Anonym (Sjuk i huvudet)

Eller så kan d

Svar på tråden panik- e min man otrogen?