Trådstartarennn skrev 2017-10-06 22:36:17 följande:
Tack för ditt svar!!
Tyvärr tror jag att han bara använder sin telefon... sitter ngn enstaka gång vid datorn men om han nu håller på med ngt skumt så verkar det inte som att han vågar göra det vid datorn.. men vem vet, kanske skulle göra det undantagsvis så att det ändå är värt att ha en keylogger där?
Tänker du att de som kostar kring tusenlappen är överlägset bättre än gratisalternativen? SÄger ju säg själv eg men när man googlar ser man flera "free versions"...etc.
hur kom det sig att du började misstänka din fru?
Oj oj oj, det var mycket små saker. Men mycket av det klassiska. Ett axplock av vad som hände på 3-4 månader.
1. Började gå ut mer och träffa "kompisar"
2. sexet blev bättre sen bara dog det
3. Börja träna, bleka tänder och ta bort könshår med laser
4. En tjej "kompis" textade en hel del. (Bara ett tjej namn som dök upp på telefonen)
5. Släppte aldrig telefonen
6. Lås på telefonen men hemlig kod
7. Hittade konstiga sökningar på näter (innan hon blev smart och började sudda ut historiken)
8. Ville sova i annan säng
9. Psykolog som vi gick till (och ALLT var mitt fel)
Vet inte så mycket om spion program faktiskt och detta hände mig för ca 5 år sen så teknologin är säkert bättre idag.
Har dock hört att det bästa spion appen är att ladda ner den på hans telefon. Du laddar helt enkelt ner en app som blir osynlig. sen skickas ALLT till dig. Alla hans meddelanden, sökningar, bilder, telefon svararen mm. Det är ju jätte bra om han inte är teknisk.
Så har du en sån telefon app så är du guld! Och vad är det värsta som kan hända (förutom att du kommer på honom)? Jo han kanske har bokat en Thailands resa till er så det är det som är så hemligt...?
Men som någon sa tidigare, lita på din magkänsla.
Lycka till!