Inlägg från: Scinder |Visa alla inlägg
  • Scinder

Hjälp

Tja skulle vilja ha lite hjälp jag är en kille på 15 år och väger 81kg idag bestämde jag mig att ta min medicin elvanse 30mg dumt gjort så käkade jag hela burken på ca 20-30min jag har även druckit vodka och ett dussin öl men även rökt 2gram thc just nu har jag seta i min soffa många timmar jag har bara en tanke det är att ja ska dö när ja somnar nån som kan svara snabbt hade hjälpt så mycket /mvh

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2017-10-01 09:49
    Tja skulle vilja ha lite hjälp jag är en kille på 15 år och väger 81kg idag bestämde jag mig att ta min medicin elvanse 30mg dumt gjort så käkade jag hela burken på ca 20-30min jag har även druckit vodka och ett dussin öl men även rökt 2gram thc just nu har jag seta i min soffa många timmar jag har bara en tanke det är att ja ska dö när ja somnar nån som kan svara snabbt hade hjälpt så mycket /mvh

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2017-10-01 11:12
    Tja skulle vilja ha lite hjälp jag är en kille på 15 år och väger 81kg idag bestämde jag mig att ta min medicin elvanse 30mg dumt gjort så käkade jag hela burken på ca 20-30min jag har även druckit vodka och ett dussin öl men även rökt 2gram thc just nu har jag seta här

• Svar på tråden Hjälp
  • Scinder

Jo bättre önskar man ju känns som hela hjärnan/bakhuvudet är is sitter i mitt rum som är 8 grader och svettas som bara den går knappt att andas och de rycker överallt

• Scinder

Yes är ensam kan tyvärr inte kolla upp de då ja nyss kommit hem från sol-placering och har de nu men kommer de här fram får ja LVU och ja somnar hellre in ist för det :)

• Scinder

Det var 30 kapslar i burken så ja tömde den och drack en vodka flaska sen 7öl och 5 cider. Hade mina släktingar att prata med men dom är döda pga missbruk

• Scinder

Det är skit varmt har gått på affe förut vet hur de är oxå men de här är mycket värre jag har ryckningar överallt och min hjärna e så kall så de känns som att den kommer ge upp snart

• Scinder

Tyvärr jag söker bara snabb och smidig hjälp här men tack så hemskt mycket ändå

Svar på tråden Hjälp