Vad gillar era 8-9 åringar att se på?
Ja vad gillar de att se på, på t ex Netflix, youtube, Viaplay osv. Vilka program?
Ja vad gillar de att se på, på t ex Netflix, youtube, Viaplay osv. Vilka program?
Har en tjej som blir 8 om npgra veckor, hon är just nu helt inne på Kluro på Netflix.
Okej :) har du något tips på något att se på youtube?
Min 8 åring tycker väldigt mycket om Rick & Morty.
Min 9-åring har nyligen börjat kolla mycket på youtube. Han ser mycket på I just want to be cool.
Tecknat gillar han typ avatar och Pokémon.
Sen kollar han på big time rush på viaplay, men den serien har jag inte mycket för
Dottern är drygt 9 år. Tittar på större delen av Netflix barnsortiment. Tillsammans tittar vi på Barbie och skrattar åt ironin i det programmet.
På Youtube tittar hon på Minecraftsaker och faktaprogram (om natur, jorden, djur och rymden och om flygplan!) med mamma och pappa.
Min 8-åring gillar You tube: Roliga klipp med djur, Helen Torsgården, Misslissibell mm
Barnkanalen: Bara på skoj, Fam Rysberg mm. Viaplay: Hemsökta huset, Liv och Maddie
Favorit just nu är dock Unga mammor.
Min åttaåring gillar roliga klipp på youtube. Men även typ program bär de fångar jätte fiskar och andra djur och natur program.
Sen gillar han program i Discovery, History channel andan som amerikan pickers, ancient ailiens och storage wars. Eller dokumentärer om hur saker görs.