• Anonym (Ts)

Vad gillar era 8-9 åringar att se på?

Ja vad gillar de att se på, på t ex Netflix, youtube, Viaplay osv. Vilka program?

• Svar på tråden Vad gillar era 8-9 åringar att se på?
  • Gryntroll

Har en tjej som blir 8 om npgra veckor, hon är just nu helt inne på Kluro på Netflix.

• Anonym (Ts)

Okej :) har du något tips på något att se på youtube?

• Anonym (Eward)

Min 8 åring tycker väldigt mycket om Rick & Morty.

• Anonym (C)

Min 9-åring har nyligen börjat kolla mycket på youtube. Han ser mycket på I just want to be cool.

Tecknat gillar han typ avatar och Pokémon.

Sen kollar han på big time rush på viaplay, men den serien har jag inte mycket för

• Anonym (Drygt 9 år)

Dottern är drygt 9 år. Tittar på större delen av Netflix barnsortiment. Tillsammans tittar vi på Barbie och skrattar åt ironin i det programmet.

På Youtube tittar hon på Minecraftsaker och faktaprogram (om natur, jorden, djur och rymden och om flygplan!) med mamma och pappa.

• Anonym (J)

Min 8-åring gillar You tube: Roliga klipp med djur, Helen Torsgården, Misslissibell mm

Barnkanalen: Bara på skoj, Fam Rysberg mm. Viaplay: Hemsökta huset, Liv och Maddie

Favorit just nu är dock Unga mammor.

• Jill 79

Min åttaåring gillar roliga klipp på youtube. Men även typ program bär de fångar jätte fiskar och andra djur och natur program.

Sen gillar han program i Discovery, History channel andan som amerikan pickers, ancient ailiens och storage wars. Eller dokumentärer om hur saker görs.

Svar på tråden Vad gillar era 8-9 åringar att se på?