• Anonym (Nyfiken)

Sexgunga?

Finns det någon i detta forum som har eller använt en sexgunga?

Vad tyckte ni?

• Svar på tråden Sexgunga?
  • MrFlex

Jupp! Ett par gånger sedan blev den liggande i garderoben. Inte värt besväret men det var roligt att testa.

• HasseA

Nej, jag har ingen sexgunga - men jag har under årens lopp då och då varit nyfiken på en. Men jag har tänkt som Mr Flex skriver, är det värt besväret? Jag personligen lutar nog mot att det är lika bra, och enklare, med säng, soffa, bord, diskbänk, osv.

Du har väl antagligen tänkt likadant själv, men med tanke på de få svaren i tråden så skriver jag det ändå.
    /Hasse

• Anonym (hanna)

Jag och min man har en. Vi köpte den mest som en kul grej, men den har blivit en riktig favorit. Jag gillar när han styr gungan och jag inte har något annat val än att följa med.

• svenskitelge

Vi har en hemma, modell med remmar som man ligger på och utrustad med bojor. Frun gillar den men hon får ont i nacken efter ett tag då den inte har nackstöd.
    På klubb har vi testat gungor som är med helrygg i läder, dom är bättre.
    Nu ska jag bygga en egen modell som vi testat, den är som en brits med stoppning och hänger i 4 kedjor. 

• Anonym (Johan)

Har gjort det en gång... med en tjej jag träffade på en sexklubb i Danmark. Både för henne och mig var det första gången vi prövade en sexgunga, men det gick bra... Avslutade dock knullandet i en vanlig säng. :)

Svar på tråden Sexgunga?