• Tesora

IVF blogg 2017/2018

Hej, 

Finns det någon mer här som bloggar om deras IVF-behandling. vore kul att följa andra som också bloggar om sin behandling/utredning.
    Min blogg är iaf mydays.vimedbarn.se/

• Svar på tråden IVF blogg 2017/2018
  • Tesora

Tyvärr gick det inte så bra, men har iaf skrivit om hela behandlingen som jag gjorde och får se om det blir en till i framtiden :) lycka till med era resor :)

• Bloggsombearbetning
    Tesora skrev 2018-01-02 02:04:01 följande:

Tyvärr gick det inte så bra, men har iaf skrivit om hela behandlingen som jag gjorde och får se om det blir en till i framtiden :) lycka till med era resor :)

Åh vad tråkigt! Jag önskar er all lycka till om ni väljer att försöka igen!
  • babylängtan1

Hej, 
    Jag startade en blogg för drygt ett år sedan. Kom inte så långt då (typ två inlägg) men kände behov av att skriva i den idag igen. Vi väntar på tid för att göra IVF nu under våren, vi har försökt i två år. Ni är välkomna att följa min resa om ni vill :) 

nouw.com/babylängtan 

• LillaAw

Har precis börjat på vårt första IVF-försökt. Kort protokoll.

Har startat en blogg som står här nedanför :) följer gärna er och hur det går med upplevelser, förväntningar och eventuellt motgångar. Önskar alla lycka till!

Påbörjat IVF 2018 nouw.com/nar2blir3
  • Bloggsombearbetning
    LillaAw skrev 2018-05-13 17:26:40 följande:

Har precis börjat på vårt första IVF-försökt. Kort protokoll.

Har startat en blogg som står här nedanför :) följer gärna er och hur det går med upplevelser, förväntningar och eventuellt motgångar. Önskar alla lycka till!

Stort lycka till nu!! Hoppas att det går bra för er! Ska kika in på din blogg????
  • LillaAw
    Bloggsombearbetning skrev 2018-05-13 18:10:46 följande:

Stort lycka till nu!! Hoppas att det går bra för er! Ska kika in på din blogg????

Tack! Tittade in på bin blogg med. La till i min läslistsa på min blogg med tillsammans med alla andras bloggar här i tråden. Hoppas det är okej. Stort grattis till plusset! :D
  • Bloggsombearbetning
    LillaAw skrev 2018-05-13 19:30:38 följande:

Tack! Tittade in på bin blogg med. La till i min läslistsa på min blogg med tillsammans med alla andras bloggar här i tråden. Hoppas det är okej. Stort grattis till plusset! :D

Tack!! Såklart att det är okej:) Lyckas jag få till länkarna på min sida så lägger jag till dig där men har inte lyckats ännu:/ och det skulle såklart vara en smiley och inte en massa frågetecken i mitt tidigare svar!
  • LillaAw
    stellanocte skrev 2018-05-18 18:13:25 följande:

Jag bloggar om vår IVF-resa här:

nouw.com/livetinnandig

Hoppas det gick bra på ditt äggplock ida! Läste din blogg. Ska själv göra äggplock på måndag på samma klinik Carl von linne. Tar sista dosen menopur ikväll. Kram
  • stellanocte
    LillaAw skrev 2018-05-18 20:49:56 följande:
    Hoppas det gick bra på ditt äggplock ida! Läste din blogg. Ska själv göra äggplock på måndag på samma klinik Carl von linne. Tar sista dosen menopur ikväll. Kram
    Tack - allt gick bra och vi fick tre ägg :) Vi är jättenöjda med vården på CvL. 

Hoppas det gick bra för dig också?
  • LillaAw
    stellanocte skrev 2018-05-23 18:34:39 följande:

Tack - allt gick bra och vi fick tre ägg :) Vi är jättenöjda med vården på CvL. 

Hoppas det gick bra för dig också?

Jag fick tillslut 4 befruktade embryon. Fick tillbaka ett idag som såg fint ut tyckte dem :) hoppas det stannar kvar! Får se om någon klarar sig till blastocyst och får hamna i frysen av de andra 3 som finns kvar. Lycka till nu! Kram
  • stellanocte
    LillaAw skrev 2018-05-23 21:37:51 följande:
    Jag fick tillslut 4 befruktade embryon. Fick tillbaka ett idag som såg fint ut tyckte dem :) hoppas det stannar kvar! Får se om någon klarar sig till blastocyst och får hamna i frysen av de andra 3 som finns kvar. Lycka till nu! Kram
    Tack och detsamma till dig. Kram
Svar på tråden IVF blogg 2017/2018