IVF blogg 2017/2018
Hej,
Finns det någon mer här som bloggar om deras IVF-behandling. vore kul att följa andra som också bloggar om sin behandling/utredning.
Min blogg är iaf mydays.vimedbarn.se/
Hej,
Finns det någon mer här som bloggar om deras IVF-behandling. vore kul att följa andra som också bloggar om sin behandling/utredning.
Min blogg är iaf mydays.vimedbarn.se/
Hej!
Jag har precis börjat skriva om vårt liv som ofrivilligt barnlösa och vår nystartade IVF-resa. Ni är välkommen att läsa om ni vill:)
verklighetochdrommar.wordpress.com/
Vilket bra initiativ! Bidrar med min blogg jag startade för 3 dagar sedan :) Ser fram emot att läsa era efter jag skickat iväg detta :)
Tyvärr gick det inte så bra, men har iaf skrivit om hela behandlingen som jag gjorde och får se om det blir en till i framtiden :) lycka till med era resor :)
Tyvärr gick det inte så bra, men har iaf skrivit om hela behandlingen som jag gjorde och får se om det blir en till i framtiden :) lycka till med era resor :)
hej, jag gör. www.nouw.com/familjenwallin :)
Hej,
Jag startade en blogg för drygt ett år sedan. Kom inte så långt då (typ två inlägg) men kände behov av att skriva i den idag igen. Vi väntar på tid för att göra IVF nu under våren, vi har försökt i två år. Ni är välkomna att följa min resa om ni vill :)
nouw.com/babylängtan
Skrev om vår första IVF 2012 och skriver nu om vårt syskonförsök:
vivillblitre.blogspot.com
:)
Har precis börjat på vårt första IVF-försökt. Kort protokoll.
Har startat en blogg som står här nedanför :) följer gärna er och hur det går med upplevelser, förväntningar och eventuellt motgångar. Önskar alla lycka till!
Har precis börjat på vårt första IVF-försökt. Kort protokoll.
Har startat en blogg som står här nedanför :) följer gärna er och hur det går med upplevelser, förväntningar och eventuellt motgångar. Önskar alla lycka till!
Stort lycka till nu!! Hoppas att det går bra för er! Ska kika in på din blogg????
Tack! Tittade in på bin blogg med. La till i min läslistsa på min blogg med tillsammans med alla andras bloggar här i tråden. Hoppas det är okej. Stort grattis till plusset! :D
Jag bloggar om vår IVF-resa här:
nouw.com/livetinnandig
Jag bloggar om vår IVF-resa här:
nouw.com/livetinnandig
Tack - allt gick bra och vi fick tre ägg :) Vi är jättenöjda med vården på CvL.
Hoppas det gick bra för dig också?