• Fruadolfsson

Följas åt till ett plus!

Nu idag har jag fått extrema flytningar, lite vita men nästan genomskinliga.... bim på måndag.

Någon som har haft samma liknelse? Alla symptom jag har haft sen äl är kvar.. dvs huvudvärk, trötthet, ont i ryggslutet och lite smått illamående från och till.

• Fruadolfsson
    MammaMia1012 skrev 2017-12-08 19:19:50 följande:

Det är ganska vanligt att få mer flytningar när man är gravid! håller tummarna att det är så för dig!

Fick ju dock negativt på båda testen jag har gjort, men kanske har för lite hormoner i kroppen så att det ger utslag :)
  • Fruadolfsson

Imorgon är det bim, inga tecken på att mensen kommer ännu.. har stor lust att ta ett test ikväll, men vet inte om det kommer synas något eftersom det är dagen innan. Är väldigt kluven, och det känns som att mina bröst har fått otroligt tydliga ådror.. men det kanske beror på annat :)

• Fruadolfsson
    Johanna135 skrev 2017-12-10 11:11:59 följande:

Jag har också bim imorgon, samma som du :), och för mig syntes det men svagt igår morse Jag tog rfsu-test. Mina bröst är väldigt ömma.. Håller tummarna!-

Åh grattis! Jag har rfsutest också, ska nog ta ett ikväll när jag kommer hem. Har haft en romantiskt natt i Oslo med maken :)
  • Fruadolfsson
    Sommaren12 skrev 2017-12-10 18:43:25 följande:

Grattis till alla plus :) och ni som fått mens, vi får kämpa på tillsammans.

Hur går det för frusdolfsson, du skulle väl ta ett test ikväll? :)

Här känns det kört så vill bara spola fram tiden till nyår då det e dags att ligga loss igen. Haha, alltså jag har gärna sex annars också såklart... :D Vi har pratat om detta nu också och att vi behöver va lite mer synkade så ser fram emot det.

Testet ikväll var negativt :( så vet inte om jag vågar testa mer på ett tag nu. Dock kanske det inte va så koncentrerat urin som de ska va..
  • Fruadolfsson

Har ikväll en förhöjd kroppstemperatur, 37.3 vanligtvis har jag 36.7.

Känns som om jag börjar bli galen på alla symptom o allting... vill bara ha de där rackarns plusset

• Fruadolfsson

Håller upp en hand också!

Ingen mens i sikte idag, brukar alltid komma när jag kliver upp på morgonen. Men icke. Ska nog försöka vänta med att ta ett test igen för o se om den kommer idag.. börjar bli galen på detta nu! Haha

• Fruadolfsson
    MammaMia1012 skrev 2017-12-11 10:32:51 följande:

Håller tummarna att den fortsätter lysa med sin frånvaro!!

Man blir verkligen knäpp av detta

Haha ja verkligen.. men jag kanske är en låghormonare då jag äter levaxin också. Men man tycker ju ändå att det borde visa. Anatomin i kroppen är krånglig med allt känner jag.
  • Fruadolfsson
    Sommaren12 skrev 2017-12-11 11:44:03 följande:

Hmm har inte tänkt på att levaxin kan påverka utslag på testen. Tror du det? För jag fick inget plus förrän efter bim förra gången och på mina ältester med CB dubbel hormondetektor får jag aldrig den blinkande gubben utan fast gubbe direkt. Jag äter alltså också levaxin.

Hoppas ditt plus kommer!! :)

Nej jag tror inte det påverkar utslagen på testen. Men om man äter levaxin så har man ju för lite hormon i kroppen. Så då får man ju det som fattas i kroppen med tabletten. Men jag har bara läst om att det kan va svårare att bli gravid om man äter levaxin. Så då har jag tänkt att man kanske är en låghormonare så att det blir svårare att se också, men det kanske inte är så. Är bara mina tankar :) haha.
  • Fruadolfsson
    Let it Rain skrev 2017-12-11 15:05:44 följande:

Jag äter också levaxin och det har inte påverkat för min del. Fick plus på BIM-3 förra gången och denna på BIM-1 (testade dock inte innan).

Ni ger mig hopp! Kanske ska ta ett test ikväll när jag kommer hem från jobbet :)
Svar på tråden Följas åt till ett plus!