Följas åt till ett plus!
Jag ser något! testa imorgon bitti igen! Tror absolut det kan vara ett positivt på G.
Jag ser något! testa imorgon bitti igen! Tror absolut det kan vara ett positivt på G.
Jag ser också ett streck! Väldigt svagt men ändå tydligt. Vet inte hur det är med spökstreck på såna. Hoppas det är ett plus på gång! :)
Jag ser! :)
Hur gick det med testandet?
Hoppas för din skull imorgon då!
För min del börjar nu väntan på äl. Sista mensdagen igår och nu blir det mycket sex framöver. varannan till var tredje dag får det väl bli nu. Kör ju inga äl-tester eller så... så gäller att bara sexa på och gå på magkänslan.
Hej på er!
Går in och läser era inlägg emellanåt! Grattis till alla er som plussat och hoppas verkligen för plus snart för alla er som kämpar!! :)
Idag gjorde vi första ultraljudet, (är nu i v12) och allt såg jättebra ut! En frisk liten krabat sprattlade runt där inne och just nu flyger vi på moln här hemma. Känner att jag äntligen kan slappna av lite och vara glad för allt som sker!! :)
Kram på er, önskar er all lycka i framtiden!
(hoppas det är okej med bild)
Åh grattis =) Och grattis till andra som har plussat =)
Själv såg mitt ut såhär i måndags =)
Lycka till alla =)
Kram.
Åhh! GRATTIS! Kände det på mig!
Lycka till nu!
Hejsan. Tog gravtest nu i eftermiddag.
Undrar bara om någon kan försöka hjälpa mig att tyda gravtestet. Ha en bra dag allihopa. Kram.
Jättesvårt att tyda, ser ut som att färgen smetat ut sig mycket.
Ta ett digitalt istället, de är mycket bättre!
Okej, tack för svar. Ska göra det ????
Hejsan. Tog morgonurin med gravtestet. Jag har så svårt att tyda testet så behöver hjälp om ni kan se något. Hade varit tacksam. Ska prova med digitalt längre fram kanske. Ha det bra alla. Kram.
Det ser nog ut som ett svagt positivt test! :) har du passerat bim?
Men då borde det ju vara ett väldigt tydligt plus om det är så långt gånget? Om det inte var mens borde ju ju bara 2 veckor över tiden? Annars är det väl strax efter äl nu?
Hej. Inbillning eller vad? Jag skulle uppskatta om någon kunde hjälpa mig att tyda detta gravtest. Kram.
Konstigt, jag ser inget ?
Tidig graviditetstest. Hur ska jag tolka detta, positivt eller vad? Med tanke på att det är tidigt test.
På eftermiddagen så tog jag graviditetstest,en dag innan mens.
Såhär tydligt dagen innan mens,kan jag lita på att det stämmer?