Sommaren12 skrev 2018-06-10 21:28:16 följande:
Hörrni. Jag har bestämt mig för att lämna denna tråden nu. Det har ju varit en liten resa för oss som hängt med från början men alla ni ursprungliga är ju gravida nu och jag känner mig rätt ensam på nåt sätt. Glädjs så med er men det känns just nu lite jobbigt att hänga här med diverse graviduppdateringar.
Jag överväger även att avsluta bebisverkstan snart. Jag känner att jag börja nå botten av vad jag orkar med och eftersom sambon inte heller är den mest peppiga på barnfronten så är det ett tungt lass som jag mycket drar runt på själv i tystnad. Jag är rädd för att bli deprimerad. Detta tär något enormt på mig. Jag ska ge det några försök till men blir det inte plus innan årets slut så ser jag mig besegrad och får försöka hitta ro i att njuta av livet så som det är, med en fin man och en underbar dotter.
Ni som försöker få till era plus, lycka till!!
Saima: jag är så glad för att du har ditt frö i magen nu. Lycka till med allt!
Lycka till ni andra också, kram på er!
Jag blev så ledsen av att läsa det här. Har läst varenda ett av dina inlägg och skrev även med dig innan jag blev gravid.
Jag tycker inte att du ska ge upp. Är med i en annan tråd med tre andra tjejer varav jag och en annan är gravid och dom andra två försöker för fullt och även fått hjälp nu med sprutor för att ens få ägglossning. Du får gärna komma dit istället. Vi pushar varandra och stöttar varandra där. Väldigt fina tjejer!
Jag önskar dig all lycka till oavsett vad du väljer. Du får gärna skriva till mig om du vill veta vad tråden heter. Man får lov att vara ledsen men efter regn kommer solsken, kom ihåg det.
Hoppas du får en fin kväll.
Kram