• Let it Rain

Följas åt till ett plus!

Jag har just påbörjat försöken när det gäller barn nummer 2 och tänker att vi är fler som vill följas åt i denna resa (så mycket roligare när man kan skriva av sig nånstans).

Jag har ännu ingen koll på hur min cykel ser ut eftersom jag bara har hunnit ha en mens sedan förra förlossningen (jag ammar ännu och det tog ett bra tag innan den kom tillbaka). Jag är också lite äldre (38), så är väldigt spänd inför hur fertiliteten ser ut i dagsläget.

Följs som sagt gärna åt i väntan på plusset.

• Svar på tråden Följas åt till ett plus!
  • Sommaren12
    Let it Rain skrev 2018-07-24 14:36:20 följande:

Tänkte bara uppdatera om att jag födde en liten flicka i natt. <3

Håller alla tummar för er som antingen plussat eller kämpar för ett plus.

Hej! Har inte varit i denna tråden på väldigt länge nu men måste va ödet att jag in just idag när du fått din lilla. :) Stort grattis!! Jisses vad 9 månader går snabbt ändå. Njut nu av pyret.

När jag ändå är här kan jag ju uppdatera med att jag vi fortfarande försöker. :( Plusset har inte kommit än. Jag ger det året ut sen är det nog. Det är väldigt tufft detta.

Kram på er och lycka till både ni som längtar efter plus och ni som väntar på bebisars ankomst. :)
  • YaseminL

Stort grattis!! Så härligt! Jag väntar mitt första barn, en liten pojke. v24 nu. Tiden går så fort! Så härligt! Nu längtar vi som bara den. Längtar inte direkt mindre av att läsa att du fött din tös nu. <3 Kram 
  • YaseminL
    Sommaren12 skrev 2018-07-24 21:42:57 följande:
    Hej! Har inte varit i denna tråden på väldigt länge nu men måste va ödet att jag in just idag när du fått din lilla. :) Stort grattis!! Jisses vad 9 månader går snabbt ändå. Njut nu av pyret.

När jag ändå är här kan jag ju uppdatera med att jag vi fortfarande försöker. :( Plusset har inte kommit än. Jag ger det året ut sen är det nog. Det är väldigt tufft detta.

Kram på er och lycka till både ni som längtar efter plus och ni som väntar på bebisars ankomst. :)
    Hej sommaren12! Längesen man såg något från dig. Har ni börjat få hjälp eller ni vill helst försöka själva? Hoppas ni får ert plus innan årets slut. Många månader kvar! kram 
  • Sommaren12
    YaseminL skrev 2018-07-24 22:04:49 följande:

Hej sommaren12! Längesen man såg något från dig. Har ni börjat få hjälp eller ni vill helst försöka själva? Hoppas ni får ert plus innan årets slut. Många månader kvar! kram 

Jag kämpar ju på med en karl som inte är jättepepp. Hade vi gått all in tror jag det funnits ett frö i magen vid det här laget. Jag orkar inte dra igång en process med hjälp och när vi (han) inte försöker tillräckligt på egen hand så känns det ju dessutom inte ens rätt att få hjälp. Nä blir det inget såhär så blir det inte alls helt enkelt.
  • Anonym (Nina)
    YaseminL skrev 2018-07-24 09:57:49 följande:

Här skrivs inget! Hur mår du? Hur går det i graviditeten? Tänker på dig! Jag är i v24 nu och han mår så bra där inne i magen. Vi längtar så mycket efter honom nu.Kram! 

Jag är i v. 15 nu, och mår fint!

Förstår att du längtar, det är ju inte så väldigt lång tid kvar nu

Kram
  • Anonym (Nina)

Stort grattis!!!
  • Saima17

Åh men grattis!!! va härligt!! :)
  • Trullis82

Stort grattis till dig<3
  • ankmamma

Stort grattis! Va roligt att höra att allt gått bra!! :)

Jag går in i vecka 34 nu och jobbade min sista dag igår, först semester och sedan kliver jag direkt på föräldraledigheten. Hoppas att inte bebis dröjer allt för länge ;)

Lycka till i framtiden!
  • ankmamma
    Saima17 skrev 2018-07-25 23:43:24 följande:

Åh men grattis!!! va härligt!! :)

Är nyfiken på hur det går för dig Saima17! :)

Själv går jag in i vecka 34 nu och jobbade min sista dag igår :D först har jag semester sedan är det förhoppningsvis bara två veckor kvar ;) längtar såå efter bebis nu!! :) är tungt med stor mage i värmen:)
Svar på tråden Följas åt till ett plus!