Inlägg från: Anonym (Ta av skygglapparna....) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Ta av skygglapparna....)

Otrogen?

Anonym (sorry) skrev 2017-10-04 16:52:26 följande:

Det enda han "testar" är hur naiv TS är

Exakt!! TS: lita inte på denna kille, vad du än gör! Gör slut, lämna honom bakom dig. Spelar roll om han stoppade in den i henne eller ej? Han var helt klart beredd att göra det... Han skrev ju t.o.m. rakt ut "Kommer nu". Bara där har du ju beviset du behöver. Sen om hon slängde igen dörrn i ansiktet på honom, eller om de låg i sängen och han inte kunde få stånd, eller vad som nu hände, är helt irrelevant. Det relevanta är att han har kapacitet inte bara för otrohet, utan även för svek och lögner, samt manipulationer.... Jag vet, för jag har varit i en relation med exakt en sån här kille. Det var alltid "mindre än vad der verkade", enligt honom.

Till slut kontaktade jag en av alla hans tjejkompisar som bara var "vänner". Då det hade stått liknande saker i hans mobil, så som din kille hade skrivit... Tjejen berättade ärligt om sexet de hade haft, samt försäkrade att killen hade sagt att han var singel.... *Urk*. Jag behövde egentligen inte fråga henne, då jag liksom du, redan hade sett bevisen framför mina egna ögon....

Nej, snälla TS, utsätt dig inte för mer olycka, utan gör slut innan han är otrogen igen. Med en så manipulativ förklaring han gav, så är det bara en tidsfråga innan han gör det igen.... Lycka till! Satsa på att hitta en trogen man.
Svar på tråden Otrogen?