• Anonym (Cepiris)

Vad karaktiserar dem som är otrogna

Vad har dem gemensamt med varandra som skiljer sig från andra som gör att dem bedrar och sviker sin partner själv tror jag att det mest handlar om karaktär.

• Svar på tråden Vad karaktiserar dem som är otrogna
  • Anonym (Tjej)

Och möjlighet att vara med någon de finner attraktiv. Det är lättare att stå emot om ingen är flirtig med en.

• Anonym (kers)

De är allmänt dåliga människor helt enkelt. Kräk som antingen är för fega för att göra slut, eller för psykopatiskt sjuka i huvudet för att resonera att de "Få ju ut någon av båda personerna"

• Anonym (Suck internet)
    Anonym (kers) skrev 2017-10-05 18:04:26 följande:

De är allmänt dåliga människor helt enkelt. Kräk som antingen är för fega för att göra slut, eller för psykopatiskt sjuka i huvudet för att resonera att de "Få ju ut någon av båda personerna"

Vilket pajas snack. Vi ska inte överdriva lite till och likna alla otrogna bid Hitler direkt så har vi uppfyllt Godwins lag när vi ändå är igång? Enligt statistik har 25% av alla svenskar över 18 år någon gång varit otrogna. Jag tror knappast att det är speciellt konstruktivt att avfärda alla dem som psykopater.
  • Anonym (kers)
    Anonym (Suck internet) skrev 2017-10-05 18:24:08 följande:
    Vilket pajas snack. Vi ska inte överdriva lite till och likna alla otrogna bid Hitler direkt så har vi uppfyllt Godwins lag när vi ändå är igång? Enligt statistik har 25% av alla svenskar över 18 år någon gång varit otrogna. Jag tror knappast att det är speciellt konstruktivt att avfärda alla dem som psykopater.
    Det är inte jag som dragit upp Hitler. Men otrogna har helt klart en sämre moral och är generellt sämre människor, ofta intalar de sig själva att det de gör är okej, spelar ingen roll om det gäller 25% av befolkningen.
  • Anonym (L)

Skulle säga svag empati. Och oförmåga att hantera alkohol. Hur dåligt mitt förhållande än varit skulle jag aldrig svika förtroendet min partner gett mig.

• Anonym (Anonym)
    Anonym (L) skrev 2017-10-05 18:48:03 följande:

Skulle säga svag empati. Och oförmåga att hantera alkohol. Hur dåligt mitt förhållande än varit skulle jag aldrig svika förtroendet min partner gett mig.

Ja otrogna måste nog göra avkall på sin empati för sin partner när dem går bakom ryggen på sin partner med någon annan och förnedrar partnern.
  • Anonym (H)
    Anonym (kers) skrev 2017-10-05 18:04:26 följande:

Det var inte snällt sagt och att dra alla över en kam.
  • Anonym (kers)
    Anonym (H) skrev 2017-10-05 20:02:41 följande:
    Det var inte snällt sagt och att dra alla över en kam.
    Jag gör mig inte besväret att vara snäll mot dåliga människor, men du har all rätt att tycka att folk som sviker sina älskade är ärliga och underbara människor.
  • Anonym (H)
    Anonym (kers) skrev 2017-10-05 20:05:46 följande:

Jag gör mig inte besväret att vara snäll mot dåliga människor, men du har all rätt att tycka att folk som sviker sina älskade är ärliga och underbara människor.

Nej. Men kalla dem kräk och psykopater tyder på att man inte är så sympatisk själv. Skriv det i ditt namn isf eller varför dölja att inte vara snäll kan man undra..
  • Anonym (kers)
    Anonym (H) skrev 2017-10-05 20:10:36 följande:
    Nej. Men kalla dem kräk och psykopater tyder på att man inte är så sympatisk själv. Skriv det i ditt namn isf eller varför dölja att inte vara snäll kan man undra..
    Ja jisses i min skapare, där satte du allt dit anonyma mig. Visst pyskopater kanske är fel ord, bättre att säga att personerna är kalla isåfall, sen gäller det inte alla som är otrogna, bara de som vet att de gör fel men som ändå stanna kvar hos sin partner de bedrar, eftersom de blir försörjda av denne eller liknande. De beter sig som skadliga parasiter helt enkelt.
Svar på tråden Vad karaktiserar dem som är otrogna