• Luftis

Oralsex eller knull?

Hej mina damer vad tycker ni om en kille som gillar oralsex både ge och få men inte är så mycket för att knulla? Jag själv kan slicka och smeka en kvinna hur länge som helst över

Hela kroppen och älskar att få detsamma tillbaks. Själva knullandet är inte lika mysigt.

• Svar på tråden Oralsex eller knull?
  • hejnina

Vi hade varit helt inkompatibla :P jag hatar att få oralsex, älskar att bli knullad. Älskar att ge oralsex dock :)

• Vaken
    hejnina skrev 2017-10-08 14:29:27 följande:

Vi hade varit helt inkompatibla :P jag hatar att få oralsex, älskar att bli knullad. Älskar att ge oralsex dock :)

Du tar orden ur min mun. Håller med till 100%.
  • Anonym (knulldockan)

Älskar bli knullad så det skull varit svårt. Dock om jag var galet kär i dig skulle jag kunnat nöja mig med det. I alla fall ett tag.

Varför gillar du inte knulla?

• Anonym (knulldockan)

Älskar bli knullad så det skull varit svårt. Dock om jag var galet kär i dig skulle jag kunnat nöja mig med det. I alla fall ett tag.

• Anonym (knulldockan)

• Anonym (knulldockan)

• Anonym (knulldockan)

• Anonymkille001

Finns de några äldre kvinnor som vill testa på en 23 årig kille från gbg som är bra på tillfredsställa en kvinna? Eller de va jag vet men ni får döma =)..

• Trevlig man

Knull och avsugning e lika nice

• Anonym (Allt)

Min sambo kan slicka mig i timmar, vilket jag uppskattar ENORMT!

Jag ger gärna tillbaka genom att suga av honom. Dock ser jag oralsex som

förspel, så avslutar gärna genom att knulla ordentligt.

Inte bara fysiskt skönt utan även känslomässigt!

• helenaf

Då får jag gå emot alla andra här och säga att jag håller med dej. Oralsex är bäst!!!! Klarar mej mycket bra utan penetration, ger mej ingenting!

• Gaskarl
    helenaf skrev 2017-10-09 09:53:34 följande:

Då får jag gå emot alla andra här och säga att jag håller med dej. Oralsex är bäst!!!! Klarar mej mycket bra utan penetration, ger mej ingenting!

Spännande.. Jag är också mer för oralt och fingrar.
  • New  Dawn

Oralsex och smeksex är en större del för oss än samlag, men båda har en viktigt roll.

Anyone can hate. It costs to love.
  • Luftis

Verkar som en del tror att jag inte gillar att knulla fel fel fel det är underbart. Men att slicka en kvinna ge henne full njutning över hela kroppen när hon bara tar emot är underbart. Samma sak att själv vara helt avslappnad bara ta emot njuta av skön behandling på är fantastiskt.

Svar på tråden Oralsex eller knull?