Nybörjade inom bdsm,tips?
Hej!
Jag o min man har börjar lite smått med bdsm el om man nu kan kalla det det...
Jag är den undergivna i förhållande. Vi har spänt fast mig, lättare piskor, dildos o lättare bröstvårtsklämmor (vill dock hitta bättre då dessa är för mesiga i min smak). Nyligen oxå köpt en butplug(minsta storleken men känner redan nu att en större vore på sin plats).
Jag kör gärna hårda tag (bitande,lättare slag,stryptag)o tanken på rapeplay tänder mig mkt så gärna råd om det...vad bör man tänka på osv..
Pratat mer om fantasier nu under dagen o det är här vi behöver eran hjälp. Vill hitta forum om bdsm osv där vi kan utbytta råd o förslag om att utveckla detta. Kanske även sätta in bilder / se andras bilder.
När vi pratat om våra fantasier har även tankar om en extra tjej el kille dykt upp. Detta är ju helt nytt för oss så tar gärna emot råd om hur vi går vidare med detta på rätt sätt...
Både han o jag tänder oxå på tanken att någon ser oss el att någon/andra par kör i samma rum osv. Swingerstankar antar jag...
Så skicka massa råd nu...seriösa råd då vi vill att detta ska utveckla vårat förhållande , inte förstöra det..