• emis95

Vem har varit hos Monica Crafoord?

Hej, 
    Många i min familj och släkt har gått till Monica Crafoord och jag har alltid varit så fascinerad av hennes arbete. Att så mycket hon sagt stämt både om andliga ting, dåtid och framtid. Jag vill så gärna gå dit men är rädd att jag inte har tillräckligt med saker som hänt i mitt liv så att jag inte har tillräckligt mycket att prata om där. Har ni som gått dit varit med om massvis i livet eller bara gått dit för att ni är nyfikna? Jag vet att hon brukar prioritera de som är i större behov av att komma dit men aldrig hört att någon blivit nekad. Jag skulle väl mest av allt veta hur min gammelmormor har det där uppe samt om min relation med min pappan någonsin kommer bli bättre. Känns inte alltid tillräckligt haha.. 

• Svar på tråden Vem har varit hos Monica Crafoord?
  • Sfath42

Hej, jag har varit hos Monica och kan varmt rekommendera henne. Jag hade inget "problem" jag behövde hjälp med utan gick dit mest för att jag var nyfiken. Mycket intressant och givande. Hon har ganska lång väntetid dock men jag är glad att jag gjorde det.

Hon antecknar under tiden så du får med dig hennes anteckningar hem men ett tips är att så fort som möjligt efteråt renskriva hennes anteckningar då det kan vara lite svårläsligt och det är lättare att tyda/renskriva när man själv har det färskt i minnet.

Väldigt intressant att ta fram och titta på några år efter att jag hade varit där. Många saker som plötsligt fick sin förklaring men som vid tidpunkten jag satt hos henne inte gav mig något sammanhang.

Det värsta som kan hända är att du känner dig blåst på pengarna. Men det har jag svårt att tro. Sätt upp det på förlustkontot isåfall. :)

Svar på tråden Vem har varit hos Monica Crafoord?