Inlägg från: Caarolinecaarlsson |Visa alla inlägg
  • Caarolinecaarlsson

ägglossningstest

Men jag funderar på, gör man ägglossningstest och testar varje dag i en vecka typ, bleknar inte testerna jumer tiden går? Så man uppfattar skillnaderna så starka eftersom dom andra tappat färg?

för mitt igår, de såg ut som ett plus efter ca 5 min, men senare på kvällen tyckte jag att de va väldigt blekt igen så blev lite fundersam hur de funkar :)

• Caarolinecaarlsson
    EpicNurse skrev 2017-10-10 10:10:05 följande:

Jo lite torkar dom ju. Men när man får positivt så är det ingen tvekan om det för då är test strecket minst lika starkt som det andra.

Jaa men de förstår jag :)

Första gången jag använder mig av ägglossningstest så vet inte riktigt va man jämför med.

Men som tex detta,

Är de Positivt eller ska de va starkare ändå? :)

• Caarolinecaarlsson
    EpicNurse skrev 2017-10-10 13:32:18 följande:

Det är negativt men kan nog bli positivt ikväll eller imorgon

Okej hoppas hoppas!

Men kan de visas så någorlunda starkt streck i flera dagar?
  • Caarolinecaarlsson

Så himla uppskattande att få bra svar istället för o gå o fundera själv på allt :)

Men nudå, nu måste de ju va positivt?

Men nu istället har jag inga direkta flytningar.. konstigt hur kroppen är.

• Caarolinecaarlsson

Jag fick ju positivt test i lördas morse, och nu visar de inget längre när jag testade idag bara för att liksom,

Men har inte fått nån temperaturökning än, tänkte att de borde jag ju fått imorses eftersom ägglossningen ska ske efter 1-2 dagar.. eller måste man få tempoökning ? Eller har de alltså inte släppta nått ägg alls denna gången isåfall?

Eller kommer temperaturökningen lite efter? :)

• Caarolinecaarlsson
    Caarolinecaarlsson skrev 2017-10-16 18:28:04 följande:

Jag fick ju positivt test i lördas morse, och nu visar de inget längre när jag testade idag bara för att liksom,

Men har inte fått nån temperaturökning än, tänkte att de borde jag ju fått imorses eftersom ägglossningen ska ske efter 1-2 dagar.. eller måste man få tempoökning ? Eller har de alltså inte släppta nått ägg alls denna gången isåfall?

Eller kommer temperaturökningen lite efter? :)

Svar på tråden ägglossningstest