ägglossningstest
Jag fick min mens i Tisdags, slut i fredags. Idag måndag visar Äl testet ett synligt positivt streck .. men borde va om typ till helgen !? Eller tänker ja helt galet ?
Jag fick min mens i Tisdags, slut i fredags. Idag måndag visar Äl testet ett synligt positivt streck .. men borde va om typ till helgen !? Eller tänker ja helt galet ?
Men jag funderar på, gör man ägglossningstest och testar varje dag i en vecka typ, bleknar inte testerna jumer tiden går? Så man uppfattar skillnaderna så starka eftersom dom andra tappat färg?
för mitt igår, de såg ut som ett plus efter ca 5 min, men senare på kvällen tyckte jag att de va väldigt blekt igen så blev lite fundersam hur de funkar :)
Jo lite torkar dom ju. Men när man får positivt så är det ingen tvekan om det för då är test strecket minst lika starkt som det andra.
Jaa men de förstår jag :)
Första gången jag använder mig av ägglossningstest så vet inte riktigt va man jämför med.
Men som tex detta,
Är de Positivt eller ska de va starkare ändå? :)
Det är negativt men kan nog bli positivt ikväll eller imorgon
Okej hoppas hoppas!
Men kan de visas så någorlunda starkt streck i flera dagar?
Så himla uppskattande att få bra svar istället för o gå o fundera själv på allt :)
Men nudå, nu måste de ju va positivt?
Men nu istället har jag inga direkta flytningar.. konstigt hur kroppen är.
Ja det där är positivt!
Antagligen har du vattentunna flytningar! Man brukar ha det när ägget släpper. Inte äggvite!
Jag har Äl idag , haft sex varannan dag .. påt igen ikväll & sen imorrn sen örns bara att hålla tummar ! ????
Är detta positivt ägglossningsstreck??
Har alltid haft två streck l de har alltid varit starla men inte lika starka ena har alltid vart ljusare en den andra men nu tycks ja inte se någon skilnad.
Ska testa imorgon med pp morgonen.
Är detta positivt ägglossningsstreck??
Har alltid haft två streck l de har alltid varit starla men inte lika starka ena har alltid vart ljusare en den andra men nu tycks ja inte se någon skilnad.
Ska testa imorgon med pp morgonen.