Sköna uderkläder i microfiber till barn
Hej.
Brukar själv ofta ha liknande problem då inga av mina grabbar gillar boxerkallingar då de tycker benen åker upp och knölar ihop dig. När de var yngre och i din sons ålder var det inte så svårt att hitta, men från ungefär 140cl kan det nästan vara omöjligt att hitta annat än boxers...
Är man ute efter kallingar i just funktionsmaterial kan det nog bli än svårare och just exakt vita...
Kan dock tipsa om Next.co.uk där vi köpt en hel vanliga kalsonger upp till 170cl och även Zaalando som jag själv blev tipsad om.
Just nu har HM även 3 olika fempack att välja på(många fler i storlek under 140) se bifogade bilder, en modell(logg) vi köpt tidigare och kommer nog att passa på igen nu då det brukar vara väldigt tillfälligt de har dessa och tyvärr aldrig i butik. :( Dessa är dock 100% bomull men väldigt mjuka och känns ändå som lite stretch. Mina grabbar brukar helst villa ha med elastan men dessa gillar dom ändå.
Förra året köpte vi även Ronaldos märke CR7(?) som finns lite varstans Ellos, uppercut, boozt med flera. Dom har elastan och toppbetyg från grabbarna. Sitter bra, mjuka och sköna, coola tryck, och jag som mamma måste säga att dom har verkligen superkvalitet och håller färg o passform tvätt efter tvätt. Känns nu efter snart ett år fortfarande som nya... ganska dyra dock men med tanke på kvalitén är dom verkligen prisvärd och det verkar många tycka. Men är du ute efter just vita så är nog inte dom vad du söker heller.