Femblirsex14 skrev 2017-11-28 20:21:55 följande:
Hej! Jag vet precis känslan. Jag beklagar dina missfall. Jag har precis fått ett MA i v 13. Fostret har varit dött sedan v 6-8. Jag hade det på känn men kunde inte föreställa mig vad som skulle ske. Efter KUb gick jag hem med tabletter som skulle tas morgonen därpå. Kl 17 först kom blodet! Kl 23 kom ambulansen. Vid midnatt blev det akut operation. Förlorade massor av blod och kände mig helt knäckt. Fick blod i omgångar och är nu sjukskriven I tre v. Sen då? Jobba igen! Hur ska jag orka? Vill inte ha allas blickar på mig, frågor ja allt det där.. orkar inget är så ledsen och svag nu????????
Åh men nej!! Stackare! Jag förstår verkligen har du känner. Vi hade till och med börjat säga till våra närmaste vänner och familj och släkt vid första graviditeten så det kändes så ledsamt och otroligt jobbigt att säga att det inte gick. Att möta jobbarkompisarna efter ha varit hemma och förlorat allt.
Jag har haft en dipp nu i höst med nedstämdhet om missfallen.. ser bara barn och bebisar och gravida överallt!!
Tänker på dig <3