• miranda94

Vi som har BIM idag eller imorgon

Hej!

Tänkte vi kunde följas åt de närmsta dagarna.

Vilka mer har BIM idag eller imorgon och fortfarande inte fått mens?

Vilka gravsymptom har ni och misstänker ni att ni har en babylycka på g? =))

• Svar på tråden Vi som har BIM idag eller imorgon
  • Isathe

Hej
    Jag har BIM imorgon, har inga symtom alls. Varken på att mensen ska komma eller utebli. De enda lilla som jag möjligtvis känner är svag svag molvärk i magen men de kan ju vara precis vad som helst.

Hur går de för dig?

• bligravid123

Jag har på lördag. .. haft molvärk ömma bröst men känner ingenting längre .... så väntar in mensen suck

• Adiadiadi

Hej!

Jag har Bim imorgon. Har haft ömma bröst men inte längre. Inga andra symptom förutom vanliga pms-symptom så som känslig och lättretlig.

Försökte väldigt intensivt ca 5 dagar runt tiden jag tror jag hade ägglossning så hoppas såklart men tror inte.

Första riktiga försöket, har precis börjat med Natural Cycles så gissar att det tar några månader innan den ställt in sig efter min cykel.

Har velat testa mig varje dag sen i tisdags men har bestämt mig för att vänta tills iallafall imorgon. Har jag inte fått mens under natten så tar jag ett test på morgonen.

Vad tror ni andra? Får ni någons mens de närmaste dagarna eller inte?

• miranda94
    Isathe skrev 2017-10-12 11:44:40 följande:

Hej
    Jag har BIM imorgon, har inga symtom alls. Varken på att mensen ska komma eller utebli. De enda lilla som jag möjligtvis känner är svag svag molvärk i magen men de kan ju vara precis vad som helst.

Hur går de för dig?

Hej!

Okej spännande, hoppas det tar sig för dig =)

Kan tänka mig att du blir lite nervös för imorgon?

Håller tummarna för dig!

Jag hade bim igår enligt min uträkning och då var det knappast något på testlagret stickan men idag kunde man se något ljust streck så det verkar vara en stegring men får testa mig igen imorgon.

Har dock mått illa igår kväll och ännu värre idag..

• miranda94
    Adiadiadi skrev 2017-10-12 12:13:17 följande:

Hej!

Jag har Bim imorgon. Har haft ömma bröst men inte längre. Inga andra symptom förutom vanliga pms-symptom så som känslig och lättretlig.

Försökte väldigt intensivt ca 5 dagar runt tiden jag tror jag hade ägglossning så hoppas såklart men tror inte.

Första riktiga försöket, har precis börjat med Natural Cycles så gissar att det tar några månader innan den ställt in sig efter min cykel.

Har velat testa mig varje dag sen i tisdags men har bestämt mig för att vänta tills iallafall imorgon. Har jag inte fått mens under natten så tar jag ett test på morgonen.

Vad tror ni andra? Får ni någons mens de närmaste dagarna eller inte?

Hej!

Då ligger du en dag före mig, jag skulle få mens igår men fick den inte :D

Testade mig igår men testet var så negativt så det bara gick, testade idag och kunde se något ljust streck (både jag och min man) blir att testa imorgon igen.

Vilket test ska du använda =) ?

• miranda94
    bligravid123 skrev 2017-10-12 12:03:15 följande:

Jag har på lördag. .. haft molvärk ömma bröst men känner ingenting längre .... så väntar in mensen suck

Brukar du ha ömma bröst i vanliga fall, när mensen är på g?

Tycket inte du ska vara 100 på att mensen kommer dyka upp, min tjejkompis kände inte det lilla minsta och hon föder om tre veckor =)

Själv så kände jag ingenting, började dock dagen innan BIM med mensvärk och illamående =)

• Isathe
    miranda94 skrev 2017-10-12 13:37:12 följande:

Hej!

Okej spännande, hoppas det tar sig för dig =)

Kan tänka mig att du blir lite nervös för imorgon?

Håller tummarna för dig!

Jag hade bim igår enligt min uträkning och då var det knappast något på testlagret stickan men idag kunde man se något ljust streck så det verkar vara en stegring men får testa mig igen imorgon.

Har dock mått illa igår kväll och ännu värre idag..

Spännande, du får uppdatera oss imorgon.

Nä inte så nervös faktiskt. Väldigt inställd på att mensen kommer under morgondagen då vi försökt sedan februari utan att lyckas, så man tappar hoppet liksom.
  • bligravid123
    miranda94 skrev 2017-10-12 13:40:06 följande:

Brukar du ha ömma bröst i vanliga fall, när mensen är på g?

Tycket inte du ska vara 100 på att mensen kommer dyka upp, min tjejkompis kände inte det lilla minsta och hon föder om tre veckor =)

Själv så kände jag ingenting, började dock dagen innan BIM med mensvärk och illamående =)

Ja ibland har jag ont. .. men tycker att dom gjort mer ont nu....haft molvärk oxå men detta har släppt. Känner mig bara sur och vresig nu...pms tror jag?
  • Adiadiadi
    miranda94 skrev 2017-10-12 13:38:40 följande:

Hej!

Då ligger du en dag före mig, jag skulle få mens igår men fick den inte :D

Testade mig igår men testet var så negativt så det bara gick, testade idag och kunde se något ljust streck (både jag och min man) blir att testa imorgon igen.

Vilket test ska du använda =) ?

Ooh! Hoppas strecket blir tydligare i morgon! Är det ert första barn?

Jag har ett clearblue early test hemma så jag använder nog det i första hand. Egentligen kan jag tänka att jag borde vänta några dagar, min mens är ganska oregelbunden och kanske testa typ på bim + 5 eller nåt så att man verkligen vet att man kan lita på testet. Så länge man testar tidigt så finns ju fortfarande hoppet att hormonerna inte stigit tillräckligt bara, men det är så sjukt svårt att vänta. Tycker jag varit superduktig nu som väntar enda till Bim.

Vilka tester använder du?
  • miranda94
    Isathe skrev 2017-10-12 13:42:43 följande:
    Spännande, du får uppdatera oss imorgon.

Nä inte så nervös faktiskt. Väldigt inställd på att mensen kommer under morgondagen då vi försökt sedan februari utan att lyckas, så man tappar hoppet liksom.

Åh förstår precis hur du känner..

Vi försökte intensivt i ett år sen la vi det på hyllan, om jag nu är gravid (återstår och se) så var det inte planerat denna gången.
    Hoppas mensen inte dyker upp för varken dig eller mig!

Svar på tråden Vi som har BIM idag eller imorgon