• ellinorwe

BIM november 2017

Hej!

Jag har Bim nu i helgen och igår så fick jag en rosa flytning på pappret och ont i tjejmagen liknande mensvärk. Nu har det gått ett dygn och jag har fortfarande inte fått någon mens. Jag har haft molvärk till och från några dagar efter äl.

Vad händer tror ni?? var det en nidblödning trors ? kan jag ta ett test eller när kan jag ta det ifall det var en nidblödning?

Någon som har erfarenhet? hjäääälp

• ellinorwe
    metaphor skrev 2017-11-07 02:51:44 följande:

Hoppar in här =)

BIM-5 idag.

Hade en liten liten liiiiten blödning i fredags, (ÄL+6) aldrig nånsin haft mellanblödningar eller blödit mellan menstruationerna... var bara en liten blodblandad flytning typ. sen no more. Har efter det haft en jäkla molvärk, frossa och blodsockret och hormonera går bananas. dessutom så fruktansvärt gasig och det luktar helvete av dem. vågar inte ha folk i närheten... haha

Inväntar torsdag innan jag testar, spännande... Fast, vi har ju försökt två år nu snart och jag tror ju varje månad att jag är gravid, men blödning? hmm..

Träffade ett medium för snart ett år sedan, han sa att jag skulle bli gravid oktober eller november i år.. haha, tänk om han har rätt? galet.

Det kanske var en nidblädning?? :)

Håller tummarna!!

Jag hade en rosa flytning äl + 10 och efter det har jag haft mensvärk och ont i magen samt gasig.

måste våga testa snart!
  • ellinorwe
    VainsOfJenna skrev 2017-11-07 10:12:27 följande:

Läst lite snabbt i tråden, BIM 14/11 för oss.

Vi är så himla ivriga så har redan tagit ett sådant testa tidigt för tidigt haha, men jag är så rädd för spökstreck, läst i efterhand att de är väldigt vanligt på just cb. Tänkte lägga upp bilden här så får se vad ni tänker. Kanske bara är jag som ser ett streck för att jag så gärna vill. haha

Jag ser ett litet sträck! testa igen imorgon bitti :D håller tummarna!
Svar på tråden BIM november 2017