• Atja

BIM november 2017

BIM 7/11!

Är på ÄL+4el.5, fattar inte om man ska räkna med ÄL dagen eller inte.:,))

Är det någon som fått ont i brösten redan?! Eller mer specifikt i bröstvårtorna. Har haft verkligen ont i 3 dagar nu, och dom är så känsliga för beröring. Har inte haft just detta symptom innan så man blir ju lite pirrig!

• Atja
    Anonym (JoJosefin) skrev 2017-10-30 20:47:26 följande:

Atja: 

Jag hade ont i bröstvårtorna i början av förra veckan och det höll i sig i ungefär 3 dagar. Jag ska enligt min normala cykel (som jag hade innan jag började på p-piller) ha mens 1-2 nov, inga känningar på att den är på g än iaf... Men den har även varit lite oregelbunden sen p-pillerstoppet i juli så jag kan inte vara helt säker. Nu är det mer hela brösten som är ömma och känns tunga. Jag kanske inbillar mig för vill så gärna att det ska vara ett plus om några dagar! 

Kunde inte hålla mig så testade igår morse men det var negativt såklart. Men det kan ju ha varit för tidigt att få ett plus. Så håller hoppet uppe och ska testa igen på torsdag om inte mensen dykt upp. 

Åh får bara hoppas att det symptomet var ett bra tecken då!:) Det onda i bröstvårtorna höll i sig för mig också i 3 dagar, sen gick det över till en jäkla förkylning istället. Jag har mest förkylningsvärk just nu så jag känner ingenting, förutom att jag bölar till exakt a l l t! Och har väldigt mycket vita flytningar. När ska du testa igen?:) Håller tummarna för dig!!
  • Atja
    ellinorwe skrev 2017-11-04 15:32:32 följande:

Hej!

Jag har Bim nu i helgen och igår så fick jag en rosa flytning på pappret och ont i tjejmagen liknande mensvärk. Nu har det gått ett dygn och jag har fortfarande inte fått någon mens. Jag har haft molvärk till och från några dagar efter äl.

Vad händer tror ni?? var det en nidblödning trors ? kan jag ta ett test eller när kan jag ta det ifall det var en nidblödning?

Någon som har erfarenhet? hjäääälp

Nidblödning låter inte rimligt om det var tid för BIM, om du inte har jätte oregelbunden cykel dvs.

Jag blödde några droppar innan jag fick mitt plus en gång, så liiite blod eller rosa flytningar behöver inte vara ett dåligt tecken. Och livmodern växer ju fort i början av en graviditet. Ta ett test :) Håller tummarna för dig!:)

Själv har jag BIM på tisdag!
  • Atja
    metaphor skrev 2017-11-07 02:51:44 följande:

Hoppar in här =)

BIM-5 idag.

Hade en liten liten liiiiten blödning i fredags, (ÄL+6) aldrig nånsin haft mellanblödningar eller blödit mellan menstruationerna... var bara en liten blodblandad flytning typ. sen no more. Har efter det haft en jäkla molvärk, frossa och blodsockret och hormonera går bananas. dessutom så fruktansvärt gasig och det luktar helvete av dem. vågar inte ha folk i närheten... haha

Inväntar torsdag innan jag testar, spännande... Fast, vi har ju försökt två år nu snart och jag tror ju varje månad att jag är gravid, men blödning? hmm..

Träffade ett medium för snart ett år sedan, han sa att jag skulle bli gravid oktober eller november i år.. haha, tänk om han har rätt? galet.

Åh hoppas verkligen mediumet hade rätt! Och att du får ditt plus!:)

Jag är på BIM idag. Sjukt nervös, törs knappt gå på toa för att jag inte vill se den där förbannade mensen månad efter månad... Men att mensen skulle vara 1 dag sen är ju inte helt otroligt,så än har jag inga höga förhoppningar.
  • Atja
    metaphor skrev 2017-11-08 01:48:29 följande:

Tack, ja vi har hoppats på plus i snart två år, men går segt här tyvärr :(

Håller tummar och tår för att den inte dyker upp!! =)

Fattar ingenting, är på BIM +1 idag och ännu ingen mens. Har ont i magen som tusan precis som att den ska komma men inget händer. Mensen har kommit prick på dag 26 i cykeln dom 2 senaste cyklarna. Åh hoppas hoppas den inte kommer !
  • Atja
    metaphor skrev 2017-11-09 20:45:03 följande:

Hur går det för dig? :) Testade negativt imorse (dock med ett test från wish...) dock ej morgonurin då det är komplett omöjligt för mig för jag kissar typ 3-4 ggr per natt. :P får nog helt enkelt vänta å se om mensen kommer.... Men har samma symptom ännu. Mår så knasigt och sååååå trött.... :( 

Mensen kom idag :(( Fyfan. Allt som pekade på att nu jäklar.. men så nej. Så nu lär man väl deppa ända tills nästa ÄL och så är karusellen igång igen.:,) All lycka till dig! Och hoppas du har bättre tur än mig!
  • Atja
    Anonym (InDenial) skrev 2017-11-29 14:24:31 följande:

Hoppar in här i slutet av tråden och månaden :)

Vi har försökt sedan augusti 2016 och fler gånger än jag kan hålla koll på har jag varit skengravid, haha. Så nu när mensen är en vecka sen vågade jag äntligen testa och fick PLUS! Det känns så konstigt och overkligt. Jag vågar liksom inte tro att det är sant.

Wow stort Grattis!!!Skönt med lite solskenshistorier,så glad för din skull! Men hur har du orkat hålla modet uppe så länge? Har ni försökt varje månad? Vad tror du var orsaken till att det inte tog sig? Och gjorde du nått annorlunda den här gången när det tog sig? :)
Svar på tråden BIM november 2017